۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۲۱۸۵۲
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان:

دولت دوازدهم به دور از دوقطبی سازی و حاشیه پردازی مشکلات مردم را حل کند

مدیر حوزه علمیه سیستان و‌ بلوچستان گفت: دولت با پرهیز از هرگونه دوقطبی سازی و حاشیه پردازی و با تکیه بر لطف الهی و الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر به مشکلات مردم رسیدگی ‌کند.
حجت الاسلام محمد باقری

حجت الاسلام ‌محمد باقری، مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان ضمن تبریک هفته دولت و‌ گرامیداشت یاد و ‌خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه این بزرگواران با گذشتن از جان شیرین خود و همه تعلقات دنیوی به اوج رستگاری رسیدند گفت: آنچه موجب ماندگاری این شهیدان شد ویژگی های بارزی چون ساده زیستی، مردمی بودن، اعتماد به خداوند متعال و‌ خستگی ناپذیری در خدمت رسانی به مردم بود.

وی اولویت سنجی را مهم‌ترین عامل برای تحقق وعده ها معرفی و اظهارکرد: دولتمردان برای تحقق وعده ها باید امور مهم‌تر را در اولویت کاری خویش قرار دهند که برای دستیابی به این مهم توجه به نکات و ‌نظرات رهبری راهنمای خوبی است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسأله اشتغال و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: دولت دوازدهم باید این دو‌ مسأله مهم را در دستور کار خود قرار دهند و برای خدمت ‌رسانی  به مردم کمر همت را ببندند.

وی بزرگترین پیامد حاشیه پردازی در جامعه را اتلاف وقت و سرمایه دانست و افزود: هدف حاشیه پردازان چیزی جز تلف کردن امکاناتی که در جهت رفاه مردم به کار می‌رود نیست.

حجت الاسلام باقری در پایان خطاب به دولتیان تصریح کرد: دولت با پرهیز از هرگونه دوقطبی سازی و حاشیه پردازی و با تکیه بر لطف الهی و الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر به مشکلات مردم رسیدگی ‌کنند./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات