۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۸۴۶
مولوی کریم‌زایی:

رهبری، در شرایط سخت به درستی از نظام صیانت کرده‌اند/ قوای سه‌گانه متحد و همدل باشند

امام‌ جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در‌حقیقت نظام را در شرایط داخلی و ‌خارجی به درستی صیانت کرده اند، گفت: همه قوا اعم از قوه مجریه، مقننه و‌ قضائیه باید در جهت پیشبرد اهداف نظام و‌ خنثی سازی توطئه های دشمن با اتحاد و همدلی گام بردارند.
مولوی عبدالصمد کریم‌زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر

مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به نیت پاک و خدمت خالصانه شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو برادر عزیز با گذشت سی و اندی سال از شهادت‌شان هنوز در بین مردم زنده و ‌مظهر علم و عمل هستند.

وی در خصوص وعده های عملی نشده دولت اظهار داشت: خیلی از وعده های دولت از جمله رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم فقط در حد حرف بوده و به عمل نرسیده است.

مولوی کریم زایی در ادامه یکی دیگر از کارهای انجام نشده از سوی دولت را بسته شدن مرزها دانست و افزود: بسته شدن مرزها از سوی دولت سبب شده تا مردم گرسنه باشند و این عامل متأسفانه سبب بروز مشکلات بسیاری در استان شده است.

وی با اشاره به این کلام حضرت علی(ع) که «اهمیة الانسان لاتکمن فی ماله او‌ منصبه» اذعان داشت: ارزش انسان به مال، منصب و مقام نیست بلکه در گرو ایمان، علم و اخلاق نیکو است بنابراین دولتمردان عزیز باید این ارکان را روی کار آورده و در عدالت اجتماعی در رأس قرار داشته باشند.

امام‌ جمعه اهل سنت ایرانشهر در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در‌حقیقت نظام را در شرایط داخلی و ‌خارجی به درستی صیانت کرده خاطرنشان کرد: همه قوا اعم از قوه مجریه، مقننه و‌ قضائیه باید در جهت پیشبرد اهداف نظام و‌ خنثی سازی توطئه های دشمن با اتحاد و همدلی گام بردارند./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات