۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۲۱۸۲۴
مدیر مدرسه علمیه امام صادق زاهدان:

توجه دولت به خدمت‌رسانی و ‌پرهیز از نگاه حزبی و جناحی دغدغه مهم رهبری است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان گفت: اگر دولت‌مردی حزبی تصمیم‌گیری کند و در راستای اهداف آن گام بردارد این منافع حزب یا جناح است که مطلوب واقع می‌شود نه خیر و مصلحت نظام؛ درنتیجه تفرقه و اختلاف جامعه را فرا می‌گیرد.
حجت الاسلام موذنی

حجت الاسلام حمید مؤذنی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهیدان رجایی و باهنر برجسته ترین نقطه زندگی این بزرگواران را نگاه دین دارانه به مسؤولیت دانست و گفت: باور این بزرگواران بر این بود که مسؤولیت یک تکلیف الهی بوده و طبیعتأ در این تکلیف، منفعت فردی و شخصی یا حزبی وجود ندارد و هر چه باشد رضایت پروردگار است.

وی اضافه کرد: قطعا اگر یک مسؤول چنین نگاه ایدئولوژیکی به امور داشته باشد در تمام عرصه ها و حوزه های فعالیت خود موفق خواهد بود.

حجت الاسلام مؤذنی با بیان اینکه مردم به دینِ سران و فرادستان خود هستند اذعان داشت: اگر این چنین نگاهی در بین مسؤولان باشد دیگر‌ وعده غیرقابل انجام به مردم ‌نمی‌دهند؛ بنابراین کسی‌ که وعده پوچ‌ و خام بدهد دغل‌کار خواهد بود و‌ کسی که اهل تکلیف الهی باشد فریب و ‌نیرنگ در کارش وجود ندارد.

وی یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب را توجه دولت به خدمت‌رسانی به مردم و ‌پرهیز از نگاه های حزبی و جناحی در کشور معرفی کرد و گفت: اگر دولت‌مردی حزبی تصمیم‌گیری کند و در جهت اهداف آن گام بردارد این منافع حزب یا جناح است که مطلوب واقع می‌شود نه خیر و مصلحت نظام؛ در نتیجه تفرقه و اختلاف جامعه را فرا می‌گیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق زاهدان با تأکید بر اینکه امتی که به فرع بپردازد از اصل غافل می‌شود خاطرنشان کرد: اگر ما در سطح مسائل کشور نگاه کلان نداشته باشیم و نتوانیم این نگاه را به جامعه تزریق کنیم و آن در مقام تحلیل و بررسی امور ضعیف بار بیاوریم و با نگاه های حداقلی عادت دهیم در این صورت جامعه ما از مقاصد اصلی و‌ مطلوب خود باز خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر دولت‌مردانی که در رأس نظام قرار دارند بر اساس برنامه ریزی دقیق و به دور از حاشیه حرکت کنند و در سطح کلان تنها نقطه دقیق هدف را ببینند تمام مشکلات کشور حل خواهد شد./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات