۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۲۱۷۴۵
سخنگوی حوزه در گفت وگو با رسا:

مطالبات رهبری و مراجع پیگیری و اجرایی می شود

سخنگوی حوزه با تاکید بر این که رهنمودها و فرمایشات رهبر انقلاب نصب العین برنامه ریزان و مسؤولان حوزه خواهد بود، اعلام کرد: مطالبات رهبری و مراجع درباره حوزه ها پیگیری و اجرایی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی حوزه های علمیه و مشاور عالی آیت الله اعرافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه را به طلاب، اساتید و حوزویان تبریک گفت.

وی با بیان این که باید تلاش کنیم که سال پربار علمی و تهذیبی داشته باشیم، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، مدیریت حوزه علمیه این توفیق را داشته باشد که تحولات بسیار خوبی را در سال تحصیلی پیش رو رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان این که برخی از طرح های جدید حوزه های علمیه توسط آیت الله اعرافی در مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی بیان شد، اظهار داشت: ان شاءالله در نشست های خبری آینده تک تک این طرح ها که برخی از آن ها به تصویب رسیده و برخی از آن ها در آینده به تصویب می رسد توضیح خواهیم داد.

وی ادامه داد: هر یک از این طرح ها پازل طرح تحول حوزه های علمیه است، رهنمودها و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب تهران نصب العین برنامه ریزان و مسؤولان حوزه خواهد بود، همچنین رهنمودهای سابق معظم له و مراجع تقلید در برنامه ریزی های  حوزه کاملا مدنظر است.

سخنگوی حوزه های علمیه تأکید کرد:  مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ان شاءالله پیگیری و اجرایی می شود./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات