۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۲۱۵۵۰
پژوهشگر برتر حوزه علمیه تهران:

نشاط علمی طلاب در دیدار با رهبر انقلاب افزایش یافت

خانم احمدی گفت: رهبر معظم انقلاب طلاب را به «جدی‌گرفتن درس و بحث علمی» توصیه کردند و شرط تأثیرگذاری در جامعه را افزایش سواد و ارتقای علمی عنوان کردند.
رهبر

سمیه احمدی، دانشجوی دکترا و پژوهشگر برتر حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار اخیر طلاب و پژوهشگران برگزیده استان تهران با رهبر معظم انقلاب گفت: حال هوای رهبر معظم انقلاب در دیدار جوانان اعم از جوانان دانشجو و طلبه بسیار مسرور آمیز است و در این دیدار نه تنها شور و نشاط خاصی بر طلاب حاکم بود بلکه رهبر معظم انقلاب نیز از این دیدار بسیار خوشحال و مسرور بودند و رضایت رهبر معظم انقلاب از این دیدار در چهره ایشان پیدا بود.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به طلاب و حوزویان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب طلاب را به «جدی‌گرفتن درس و بحث علمی» توصیه کردند و در این خصوص بیان کردند که شرط تأثیرگذاری در جامعه، افزایش سواد و ارتقاء نصاب علمی است.

طلبه و پژوهشگر برتر حوزه علمیه تهران با اشاره به دیگر دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این دیدار  نسبت به طلاب و حوزه های علمیه گفت: فعالیت پرشور طلاب در فضای مجازی یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است و ایشان در این دیدار به طلاب توصیه کردند که فضای مجازی یکی از مهم ترین ابزار در جامعه کنونی برای رساندن پیام حیات بخش اسلام، به سایر نقاط جهان است و ایشان همچنین حضور فعال در فضای مجازی را عامل فعال شدن ذهن در راستای پاسخگویی به شبهات و عبور از مرزهای علمی عنوان کردند.

احمدی ادامه داد: مهم ترین پیشنهاد ایشان به رهبر معظم انقلاب درباره افزایش مهارت طلاب به ویژه طلاب خواهر برای حضور در فضای مجازی بوده است تا طلاب با توجه به ارزش ها و هنجارهای ایرانی اسلامی بتوانند در فضای مجازی تولید محتوا داشته و فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تذکرات رهبر معظم انقلاب در این جلسه برای طلاب بسیار گوارا و رهگشا بود، یادآور شد: برگزاری این دیدار در افزایش شور و نشاط طلاب برای کسب علوم و معارف دینی و انجام پژوهش های علمی بسیار مفید و مؤثر بود و طلاب همواره منتظر فرصت دیدار با رهبر معظم انقلاب و استفاده از رهنمودهای ایشان برای هر چه پویا تر کردن حوزه های علمیه و حرکت در مسیر فعالیت های علمی و تبلیغی در طول سال هستند./968/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات