۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۲۱۰۵۹
روحانی بحرینی خواستار شد؛

با قلب و عقل و عمل از باند آل‎خلیفه اعلام برائت کنید

یکی از رهبران انقلاب ملت بحرین از مردم سراسر کشور خواست در روز نهم ذی الحجه با قلب و عقل و عمل از باند آل خلیفه اعلام برائت کنند.
سید مرتضی السندی از رهبران جنبش الوفای اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی السندی از رهبران جنبش الوفای اسلامی بحرین در پیامی تصویری، از همه بحرینی های خواست به صورت گسترده در تظاهرات «برائت از استکبار» مشارکت کنند.

در این پیام آمده است: از همه بحرینی های می خواهم در تظاهرات «برائت» که روز نهم ذی الحجه در سراسر بحرین برگزار می شود، شرکت کرده و به صورت قلبی و عقلی و عملی از باند آل خلیفه حاکم بر بحرین و حامیان آن اعلام برائت کنند.

وی افزود: سفیر کنونی آمریکا در بحرین که در روزهای پایانی مسؤولیت خود قرار دارد از برجسته ترین سفیرانی بود که در مراسم های معارضان شرکت و با رهبران معارضه دیدار کرد که شیوه ای از جنگ نرم به شمار می آید و باید به شدت از غوطه ور شدن در این مساله خودداری ورزید.

این روحانی بحرینی نسبت به برنامه های اجتماعی و ورزشی آل خلیفه با هدف نزدیک کردن مردم به نظام هشدار داد و تصریح کرد: این برنامه ها هیچ رهاوردی به دنبال ندارد و تنها سبب تحکیم سیاست گدایی و ذلت و خواری می شود که مطمئنا از اهداف آل خلیفه علیه ملت بحرین به شمار می آید.

حجت الاسلام سندی همچنین در این پیام تصویری به بیان جنایتهای مستمر آل خلیفه علیه ملت بحرین به ویژه محاصره قبر شهدا و جلوگیری از حضور خانواده های شهدا در این قبرستان ها پرداخت.

عضو ارشد جریان الوفای اسلامی بحرین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پارلمان در این کشور خاطرنشان ساخت: نظام آل خلیفه به شدت در حال رونمایی از شخصیت هایی است که به دفاع از نظام می پردازند تا افراد مورد نظر خود را به پارلمان سوق دهد. این نقشه درصدد آن است که این افراد جایگزین نمایندگان واقعی ملت بحرین شوند؛ نمایندگانی که هم اکنون در زندان های آل خلیفه بسر می برند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: از مردم می خواهیم در برابر طاغوتگری و استکبار آل خلیفه ایستاده و تحت تاثیر شیوه های مختلف نظام و حامیان آن قرار نگیرند. به آیت الله شیخ عیسی قاسم که هم اکنون در منزل خود در منطقه الدراز محاصره بوده و همچنین رهبران انقلاب و خانواده های شهدا و قربانیان جنایت های آل خلیفه درود می فرستیم.

گفتنی است امسال همزمان با مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات، مراسم برائت از استکبار به دعوت گروه های انقلابی بحرین در سراسر این کشور برگزار می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات