۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۲۰۳۰۶
به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه؛

طلاب با عرفان‌های کاذب آشنا می‌شوند

دوره آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته های وهابیت ، مسیحیت، زرتشت، عرفان های کاذب و بهائیت از سوی مدیریت همکاری های تبلیغی و آموزش های کاربردی معاونت تبلیغ حوزه برگزار می شود.
بررسی و نقد عرفان های نوظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته های وهابیت، مسیحیت، زرتشت، عرفان های کاذب و بهائیت از سوی مدیریت همکاری های تبلیغی و آموزش های کاربردی معاونت تبلیغ حوزه برگزار می شود.

ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه ‏های بلند مدت یا گذراندن 150 واحد درسی حوزه ‏های سفیران هدایت (با اولویت سطوح بالاتر)، یک قطعه عکس و تصویر شناسنامه مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در این دوره آموزشی است.

از مزایای شرکت در این دوره آموزشی می توان به امکان حضور در طرح هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه‏ های تحقیقاتی، امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره (معادل 4 واحد درسی) اشاره کرد.

گفتنی است، این دوره 24 جلسه بوده و شب ها  ساعت 18 از شنبه 22 شهریورماه در مجتمع شهید صدوقی (ره،) معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار  و 13 آبان ماه تمام می شود.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی می توانند تا 20 شهریورماه به سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به نشانی mobaleghan.com بخش دین باوران مراجعه کنند./1324/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات