۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۲۰۲۳۹

ائمه جماعات تبریز به اردوی «اندیشه های آسمانی» اعزام می شوند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از اعزام روحانیان و فعالان فرهنگی به اردوی آموزشی «اندیشه های آسمانی» در مشهد مقدس خبر داد.
اندیشه های آسمانی

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد هادی نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از برگزاری دهمین دوره طرح «اندیشه های آسمانی» ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد و اظهار داشت: دهمین دوره اندیشه های آسمانی با مخاطب ویژه ترکیبی، از بین فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، این دوره  طی سال های گذشته مخاطبین مختلف، محتواهای متنوع و قالب های گوناگونی را تجربه کرده که هرکدام از آن ها در زمان خود لازم و ضروری بوده است.
وی افزود: نگاه به سیر مخاطبین این دوره آموزشی  نشان می دهد که نخبگان کانونی با موضوع دغدغه مندی نیروهای انقلاب، مدیران کانون ها با موضوع شناخت اولویت های فعالیتی در کانون ها، هنرمندانی که هنر انقلابی متعالی را در خدمت مسجد آوردند، مسؤولان انقلابی دغدغه مندی که با روحیه جهادی و با فهم و شناخت اولویت های روز محله با نگاه تمدنی به اقدام و عمل می پردازند همه از مخاطبین این دوره آموزشی بوده اند و اکنون دهمین دوره اندیشه های آسمانی، میزبان  ترکیبی از این مخاطبین است.
هادی نیا خاطر نشان کرد: دهمین دوره اردوی آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی ویژه هزار و ۶۰۰ نفر  از مدیران، پژوهشگران و هنرمندان مسجدی خواهر و برادر با هدف تبیین مفاهیم مرتبط با هر گروه مخاطب و ارائه چشم انداز مدیر، محقق و هنرمند طراز انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی با رویکردی تحول مدار بر مبنای تقویت هویت انقلابی برگزار می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اشاره به زمان برگزاری این طرح اظهار داشت: اردوی فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی از ۵ شهریور تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی افزود: تعداد ۴۵ نفر از برادران و ۲۱ نفر از خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته جهانی مساجد به این اردوی فرهنگی آموزشی اعزام خواهند شد که از این تعداد، سه نفر روحانی به عنوان امام جماعت، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری و پژوهشگر در این دوره شرکت خواهند کرد.
هادی نیا تاکید کرد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی باید هرکدام یک نمونه اثری که در فرم های شناسایی چگونگی کیفیت و قالب آن مشخص شده را  تهیه کنند که کارخواست امام جماعت منتخب، ارسال یک کلیپ سخنرانی ۵ تا ۷ دقیقه ای یکی از موضوعات اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، مدیریت فرهنگی، مسائل سیاسی و هنر اسلامی است که خود امام جماعت ایراد کرده است.
گفتنی است،‌ اردوی فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی هر ساله به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور اساتید برجسته حوزوی در مشهد مقدس برگزار می شود./
۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات