۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۲۰۲۱۵
روحانیان اهل تسنن لبنان:

امنیت و ثبات کنونی مرهون جانفشانی شهدای مقاومت و ارتش است

دو تن از روحانیان اهل تسنن لبنان امنیت و ثبات کنونی در این کشور را نتیجه جانفشانی شهدای مقاومت و ارتش توصیف کردند.
شیخ بلال شعبان و شیخ ماهر عبدالرزاق از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت و شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان با یکدیگر دیدار و بر لزوم وحدت اسلامی میان گروه های مختلف امت اسلامی و ایستادگی همگانی در برابر چالش ها تأکید کردند.

این دو روحانی اهل تسنن، جهان عرب و اسلام را به هوشیاری در قبال توطئه ها علیه امت اسلامی فراخوانده و اظهار داشتند که هرگونه گفتمان فتنه آمیز در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی به شمار می آید به ویژه اینکه منطقه هم اکنون در شرایط حساس و خطرناکی قرار دارد.

رؤسای دو جنبش اسلامی لبنان حمایت قاطع خود را از ارتش این کشور در نبرد با تروریست ها اعلام کرده و با اشاره به اینکه پیروزی بر تروریست ها نزدیک است، این پیروزی را یک مناسبت ملی و عامل محافظت از جامعه خواندند.

شیخ ماهر عبدالرزاق و شیخ بلال شعبان پیروزی ارتش و مقاومت را عامل تقویت لبنان و تبدیل آن به دژی در برابر تروریست ها عنوان کرده و اعتماد به معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را خواستار شدند.

آنان امنیت و ثبات کنونی را نتیجه جانفشانی شهدای ارتش و مقاومت خوانده و این دو نهاد را مکمل یکدیگر در دفاع از کشور و شهروندان عنوان کردند./980/ب۹۰۲

ارسال نظرات