۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۲۰۱۳۵
رييس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش در گفت‌وگو با رسا:

وزیر دفاع متعلق به تمام نیرو‌های مسلح است

رييس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش جمهوری اسلامی ايران با بیان اینکه انتخاب وزیر دفاع از هر نیروی که باشد برای ما عزیز و محترم است گفت : وزیر دفاع وقتی انتخاب می‌شود متعلق به همه نیرو‌های مسلح است.
حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسنی

حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسنی، رييس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش جمهوری اسلامی ايران صبح امروز در مراسم تجليل از ٢٩٣ نفر از كاركنان حافظ قرآن ستاد آجا كه در سالن كوثر ارتش برگزار شد در  گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره انتخاب وزیر دفاع از ارتش جمهوری اسلامی گفت : وزیر دفاع وقتی انتخاب می‌شود متعلق به همه نیرو‌های مسلح است و برای  ما  فرقی نمی‌کند که وزیر دفاع  ارتشی باشد یا غیر ارتشی و به نظر من ایشان باید سمت پدر را برای نیروهای مسلح داشته باشد همه به طور یکسان از وجود ایشان بهره ببریم.

وی  یادآور شد: از انتخاب وزیر دفاع خوشحال هستیم و برای ایشان دعا می‌کنیم و آرزوی توفیقات داریم. ایشان موجب افتخار همگان است ؛ اگروزیر دفاع غیر از ارتش هم بود برای ما عزیز و محترم است حالا از نیروی که می‌خواهد باشد در کل وزیر دفاع همیشه  برای ما محترم است.

رييس سازمان عقيدتي و سياسي ارتش جمهوری اسلامی ايران در پاسخ به سوال بعدی مبنی بر همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با وزارت فرهنگ و ارشاد و زیر انتخاب شده که چقدر می‌تواند تعامل داشته باشندعنوان کرد: این تعامل می‌تواند فوق العاده زیاد باشد همانگونه که قبلا هم این ارتباط وجود داشته است، چرا که ظرفیت‌های زیادی بین این دو سازمان است و از این پس هم این تعامل را افزایش خواهیم داد؛اگر هم‌افزایی انجام شود نتایج بهتر و بیشتری خواهیم گرفت./٨١٦/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات