۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۲۰۱۰۸
حجت الاسلام احمدی خبر داد؛

بارگذاری بیش از ۷ هزار مقاله در پایگاه اینترنتی ویکی معروف

معاون فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر از بارگذاری بیش از ۷ هزار مقاله، هزار کتاب و آثار پژوهشکده در پایگاه اینترنتی ویکی معروف خبر داد.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف نهی از منکر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت های این مرکز در عرصه مجازی و در بستر اینترنت، از راه اندازی پایگاه ویکی معروف برای آشنایی جامعه با مسائل گوناگون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی افزود: درباره حدود 250 مصداق از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر از سوی پژوهشکده سفارش مقاله داده شده که این مقالات در فضای سایت بارگذاری شده است؛ آثارها، کتاب ها و مقالات درباره مسائل امر به معروف و مصادیق آن در سایت قرار گرفته است.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که بیش از 7 هزار مقاله، هزار کتاب و آثار پژوهشکده در ویکی معروف بارگذاری شده است، اظهار داشت: این آثار در اختیار محققان قرار دارد و می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقی خود مورد استفاده قرار دهند.

وی ادامه داد: ویکی معروف نسخه عربی هم دارد که آثار عربی حوزه امر به معروف در آن گردآوری شده است، در بخش کتب سایت عربی کتاب های در حوزه امر به معروف اعم از شیعه و سنی قرار داده شده است تا مورد استفاده در سطح جهانی باشد، این بخش هنوز به صورت رسمی نشده و در حال آماده سازی برای در اختیار قرار گرفتن مخاطبان است.

معاون فضای مجازی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر با بیان این که قسمت مقالات بخش عربی در حال فعال شدن است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با محتواهای خوب و اثرگذار مردم کشور و جهان را با مقوله امر به معروف و نهی از منکر آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: بررسی کردیم که چه کشورهایی بیشتر امر به معروف را جست وجو می کنند، بعد از بررسی به این نتیجه رسیدیدم که بیشترین مراجعه از کشور مصر و عربستان است، بحث عربی جدی است و می تواند اثرگذار باشد از این رو باید بر آن سرمایه گذاری شود./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات