۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۲۰۰۶۰
فرهنگی:

دولت در ۴ سال اخیر کارنامه قابل قبولی نداشت

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت یازدهم گفت: دولت روحانی در ۴ سال اخیر نتوانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.
محمد حسین فرهنگی

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره عملکرد ۴ ساله دولت روحانی، گفت: بنده در مخالفت با کلیات کابینه دوازدهم اعلام کردم که دولت آقای روحانی در چهارسال گذشته کارآمدی لازم را نداشت.

وی افزود: دولت یازدهم در عرصه‌های مختلف نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذارد. طبیعتا در ۴ سال آینده نیز باید مجموعه دولت دوازدهم با نگاه ضعف‌های ۴ سال اخیر خود به برطرف کردن کاستی‌ها بپردازد.

فرهنگی در پاسخ به این سوال که چه راهبردی می‌تواند دولت دوازدهم را از نظر اقتصادی یاری کند، بیان داشت: بیشترین انتظار در بخش اقتصادی از دولت دوازدهم، توجه به برنامه ششم و عمل به آن است، زیرا در برنامه ششم هدف‌گذاری‌های بسیار ارزشمندی شده است که اگر شاکله دولت به آن توجه کند می‌تواند کارکرد قابل قبولی از خود به جای گذارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با پرداختن به عملکرد دولت گذشته در زمینه‌های دینی، اظهار داشت: دولت روحانی در چهار سال اخیر عملکرد خاص و قابل توجهی در بخش دینی نداشته و گاها برعکس خط سیر موجود حرکت کرده است. برای مثال امضای سند ۲۰۳۰ را می‌توان یکی از نقاط ضعف ۴ سال اخیر دولت در زمینه‌های اعتقادی و دینی دانست./۸۵۶/ ۳۰۲/ص

 

ارسال نظرات