۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۲۰۰۳۳
خدادادی:

زیرساخت فرهنگی دولت ضعیف است

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در زمینه‌های فرهنگی ضعف دارد و باید از طریق وزارتخانه مربوطه این ضعف را برطرف کند.
سلمان خدادادی

سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره عملکرد چهارساله اخیر دولت روحانی، گفت: به طور کل بنده به عملکرد ۴ سال اخیر دولت آقای روحانی نمره قابل قبولی می‌دهم.

وی افزود: نمره قبولی دولت برآمدهاز شرایط حاکم بر کشور، منطقه و جهان است، به این معنا که وقتی تمامی گزاره‌های موجود در مقابل دولت یازدهم را بررسی می‌کنیم، می‌توانیم به آن نمره قبولی دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای در پاسخ به این سوال که دولت روحانی باید چه برنامه‌ای را دنبال کند تا در زمینه اقتصادی پیشرفت کند، اظهار داشت: رئیس‌جمهور در امور اقتصادی باید به محورهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب پس از ایام انتخابات و در مراسم تنفیذ عمل کند.

وی تاکید کرد: باید توجه جدی دولت به مسایلی همچون؛ تولید، اشتغال، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق و... باشد. زیرا تمامی موارد مطرح شده به نوعی علت و یا معلول مسایل کلان اقتصادی است.

خدادادی در پاسخ به این سوال که دولت روحانی در زمینه مسایل دینی و فرهنگی چه عملکردی داشت است، گفت: باید توجه کنیم که مسایل دینی و فرهنگی هردو جزو زیرساخت‌های جامعه هستند. در تمام موضوعات کلان می‌توان مسایل دینی، اعتقادی و فرهنگی را به عنوان زیرساخت پذیرفت.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ جامعه پویا و احیا نشود، به طور سایر موارد به تبع این ضعف، دچار مشکل می‌شوند.

خدادای خاطرنشان کرد: در موضوعات دینی، دولت روحانی پیشرفت قابل قبولی داشته است، اما در زمینه‌های فرهنگی به خصوص از نظر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان گفت که پیشرفت قابل توجهی در ۴ سال اخیر حاصل نشد و باید در دوره جدید آقای روحانی وزارت فرهنگ خود را تقویت کند./۸۵۶/ 
۳۰۲/ص

ارسال نظرات