۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۱۹۷۸۷
از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات؛

دوره آموزش تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود

اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اقدام به برگزاری دوره آموزش غیرحضوری تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی ویژه برادران طلبه در شهریورماه کرده است.
دوره تمهیدی مبلغان مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزش تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

برپایه این گزارش، این دوره آموزشی در راستای آماده سازی طلاب و مبلغان جهت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی برگزار می شود.

آشنایی فنی با فضای مجازی و کاربری اینترنت، آشنایی با مهارت های تبلیغ دینی در فضای مجازی، چالش های امنیتی فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آنها، آشنایی اجمالی با محیط های فعالیت در فضای مجازی از مباحثی است که در این دوره به مبلغان آموزش داده می شود.

گفتنی است، این دوره به صورت مجازی و در 20 جلسه آموزشی برگزار می شود و طلابی که دروس مقدمات حوزه را به اتمام رسانده و مشغول به تحصیل در سطح ۱ و بالاتر هستند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

این دوره  از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳  شنبه یازدهم شهریورماه  آغاز می شود و شرکت کنندگان پس از گذراندن این دوره از مزایایی مانند: اولویت در جذب و تشکیل پرونده تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات، ارائه گواهی شرکت در دوره آموزشی و اولویت در پذیرش جهت شرکت در دوره های تکمیلی و پیشرفته تبلیغ نوین برخوردار می شوند./872/ت۳۰۳/ی

 

ارسال نظرات