۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۱۹۷۷۳
از سوی مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان صورت گرفت؛

انتشار دومین شماره نشریه علمی تخصصی فقه جعفری

دومین شماره نشریه علمی تخصصی فقه جعفری به همت مدیریت مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان منتشر شد.
انتشار دومین شماره نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به انتشار شماره دو نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری ابراز داشت: این نشریه با همت مدیریت، معاونت پژوهش، اساتید و طلاب مدرسه فقه جعفری چاپ و دربرگیرنده ۶ مقاله از طلاب برادر و خواهر این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان گفت: مساقات و شرایط آن «اثر مرتضی فتاحی»، حکم فقهی انواع سپرده های بانکی «اثر فریده عباسیاه زاده»، بررسی حکم جریمه دیرکرد «اثر عباس حسنی»، بررسی تمایز علوم و تعیین ممیز بین آنها «اثر علی نیکی»، بررسی اقوال مختلف در باب مجاز «اثر نساء شیخ زاده» و عرف و نقش آن در علم اصول «اثر سارا مهدوی راد» شش مقاله تخصصی مورد استفاده در دومین شماره نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طلاب برای تهیه نشریه می توانند به معاونت پژوهش مدرسه مجازی فقه جعفری مراجعه کنند، افزود: نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری در جشنواره سال گذشته سراسری مجلات علمی واحدهای آموزشی حوزه های علمیه کشور، رتبه سوم را کسب کرد.

حجت الاسلام افضلی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از سال ۹۱ دو نشریه منتشر کرده است، عنوان کرد: نشریه تخصصی فقه جعفری به صورت دو فصلنامه تهیه شده که نسخه اول آن چاپ و توزیع گردید و نسخه دوم آن نیز اکنون چاپ شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مقاله های ارائه شده در نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری از سوی طلاب مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری در زمینه موضوعات مطرح شده در درس خارج آیت الله موسوی جزایری تهیه شده است.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با بیان اینکه مقاله های چاپ شده در نشریه حداقل باید ۱۵ صفحه داشته و گردآورندگان آنها طلاب درس خارج باشند، تصریح کرد: در این نشریه ۶ تا ۷ مقاله برتر پیرامون موضوعات درس خارج آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری چاپ می شود.

حجت الاسلام افضلی در پایان گفت: ارسال مقالات فقط از سوی طلاب مدرسه و در بازه زمانی مشخص و به آدرس مدرسه صورت می گیرد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات