۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۹۵۸۸
با حضور آیت الله بوشهری:

نرم افزار فرزانگان ویژه مفاخر حوزه رونمایی شد

با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه ومعاون پژوهش و برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما از نرم افزار با فرزانگان ۱ رونمایی شد.
رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای با فرزانگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور آیت الله حسینی بوشهری نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رضی معاون پژوهش و برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما از نرم افزار با فرزانگان 1 در زمینه معرفی دویست شخصیت از مفاخر حوزه های علمیه صبح امروز در مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما رونمایی شد.

همچنین در این مراسم رونمایی حجت الاسلام والمسلمین رفعتی مشاور عالی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه و استاد درس خارج فقه رسانه، طلوعی مدیر مرکز پژوهش و افکار سنجی سازمان صدا و سیما، گودرزی رییس دانشکده صداوسیما، لطفی قائم مقام مرکز صداوسیما استان قم و ظریفیان مدیر کل پژوهش های اسلامی رسانه حضور داشتند.

در آغاز این مراسم لطیفی از فعالیت های اداره کل پژوهش های رسانه گزارشی ارائه و تصریح کرد: اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در طول 23 سال فعالیت در حد توانف ظرفیت ها را به واقعیت تبدیل کرده است که در این راستا باید از بزرگان حوزه علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ویژه آیت الله بوشهری همچنین حجت الاسلام و المسلمین رفعتی قدردانی کرد.

مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه ادامه داد: دغدغه های بزرگان و علمای حوزه علمیه در زمینه مسائل رسانه ای و فرهنگی موجب شده است که اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه ظرفیت های خود را ارتقا بخشد.

در ادامه آیت الله سید هاشم بوشهری به بیان نظرات خود پرداخت و گفت: اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه از ظرفیت بالایی برخوردار است اما باید ظریفت بالقوه آن به بالفعل تیدیل شود.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: مجموعه ای که حلقه وصل میان حوزه علمیه و رسانه است و همچنین مدعی انتقال نظریات علما و مراجع به رسانه است باید شبانه روز تلاش کند؛ تولیدات این مجموعه به دلیل موقعیت استان قم برای سایر استان ها الگو خواهد بود.

گفتنی است، نرم افزار فرزانگان 1 با کوشش مدیریت گنجينه فرزانگان ادراه کل پژوهش هایی اسلامی رسانه تدوين شده است که این شامل گزیده ای از اطلاعات دویست شخصیت علمی و اخلاقی حوزه های علمیه در سه بخش فیلم، عکس و زندگی نامه است که با هدف بهره گیری در رسانه ملی و سایر عرصه های تولید فیلم جمع آوری شده است.

در این نرم افزار خاطرات سال های تحصیل و تهذیب، روایت مبارزات در سال های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ديگر بخش هاى مهم و ارزشمند حيات پر افتخار علما با هدف تولید برنامه هایی با محوریت سبک زندگی بزرگان و بیان تاریخ شفاهى انقلاب اسلامى آمده است./1324/پ۲۰۲/ج

 

 

ارسال نظرات