۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۱۹۵۷۸
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور:

توحیدی بودن فعالیت‌های دانشگاه برطرف کننده اختلاف نظرها است

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور با تاکید بر لزوم تلاش برای توحیدی کردن دانشگاه ها، گفت: توحیدی بودن فعالیت‌های دانشگاه‌ها می‌تواند اختلاف نظرها را برطرف کند.
حجت ‌الاسلام علی تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام علی تقوی، مسؤول امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های اردبیل، در سالن همایش دانشگاه محقق اردبیلی، خاطرنشان کرد: باید تلاش بر این باشد تا محیط دانشگاه توحیدی باشد چرا که در این صورت می‌توان در برنامه‌های تربیتی نیز به موفقیت‌های مورد نظر دست یافت.

وی با بیان اینکه توحیدی بودن فعالیت‌های دانشگاه‌های می‌تواند اختلاف نظرها را برطرف کند، افزود: در صورتی که چنین نگاه و نگرشی در محیط دانشگاه‌ها حاکم باشد چون تمامی فعالیت‌ها و اهداف برای خدا برنامه‌ریزی شده می‌توانیم شاهد توفیق در رسیدن به برنامه‌ریزی‌ها باشیم.

مسؤول امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اختلاف‌نظرها در دانشگاه‌ها و جامعه بیان کرد:‌ در صورتی که اولویت‌ فعالان دانشگاه‌ها اعتلا و پیشرفت جامعه باشد و اختلاف نظرها مکمل هم باشند این اختلافات حتی فوایدی نیز به دنبال داشته و می‌تواند موفقیت در برنامه‌ها را زمینه‌ساز شود.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر توجه دانشگاه‌ها به برنامه‌های تربیتی و اعتلای کشور، تصریح کرد: باید اساتید و دانشجویان به تکامل جامعه اسلامی و تعالی جامعه توجه داشته و این امر را در اولویت قرار دهند.

مسؤول امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، دانشگاه محقق اردبیلی را از دانشگاه‌های پیشرو و کم‌حاشیه دانست و گفت: این دانشگاه در زمینه علمی در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته که انتظار می‌رود چنین برنامه‌هایی تداوم یافته و روز به روز شاهد توسعه هر چه بیشتر دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.

وی اظهار داشت: جابه‌جایی در دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیشتر باعث ایجاد پویایی در فضای دانشگاه می‌شود و این اقدام بیشتر به منظور بستر‌سازی برای استفاده بیشتر از ظرفیت افراد در موقعیت‌های مختلف است./۹۳۷/پ202/ب1

ارسال نظرات