۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۱۹۵۵۲
جانشین گروه تبلیغی فانوس خبرداد؛

واقعه غدیر بازسازی می شود

جانشین گروه تبلیغی فانوس از بازسازی واقعه بزرگ غدیر خبر داد و گفت: در این برنامه تلاش می شود تا پیام های امروزی غدیر تبیین شود.
بازسازی غدیرخم

حسام خدادادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی فانوس در سال جاری عنوان کرد: فعالیت های گروه فانوس از ماه رمضان و با نمایش روایت وصال آغاز شده است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما بازسازی واقعه غدیر و تبیین پیام های امروزی این واقعه بزرگ است که چندین ماه پژوهش برای این موضوع انجام شده و نمایشنامه آن در مراحل پایانی نگارش و بازبینی است.

جانشین گروه تبلیغی فانوس تصریح کرد: در ماه محرم نیز برنامه هایی را همانند سالهای گذشته برای اجرا در مدارس و هیأت های دانش آموزی در نظر گرفته ایم که نمایش عبود و یک نمایش عروسکی با موضوع توحید و خداشناسی از این جمله برنامه ها هستند.

وی اضافه کرد: یک اثر جدید نیز با موضوع مدافعان حرم برای نمایش در هیأت های عمومی آماده شده است که ان شاءالله همزمان با دهه اول محرم این کار اجرای عمومی می شود.

خدادادی تأکید کرد: برای ایام اعتکاف نیز یک نمایش با عنوان«مریضم» را در برنامه خود داریم که به موضوع استمرار معنویت پس از ایام اعتکاف می پردازد و می تواند نقش تأثیرگذاری در تحکیم معنویات معتکفان داشته باشد.

جانشین گروه تبلیغی فانوس ادامه داد: آموزش طلاب علاقه‌مند به هنرهای نمایشی از دیگر برنامه های گروه تبلیفی فانوس است که با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات و در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال جدید نیز فعالیت هایی در راستای آموزش نوجوانان و جوانان مسجدی انجام داده ایم و ان شاءالله دوره های تخصصی با موضوع نمایش و هنرهای نمایشی برای این دسته از علاقه‌مندان برگزار می کنیم.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم فرهنگی دینی را با زبان نمایش و با استفاده از روش های هنری به مخاطب منتقل کنیم و امیدواریم در حد توان خود در عرصه تبلیغ مؤثر باشیم./872/ت302/ج

ارسال نظرات