۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۹۵۲۵

صعود خبرگزاری رسا و نوبهار به دیدار پایانی مسابقات جام رسانه

تیم های خبرگزاری رسا و نشریه نوبهار با شکست دادن حریفان خود به دیدار پایانی مسابقات جام رسانه(گرامیداشت شهید شابرم) صعود کردند.
مسابقات جام رسانه قم مسابقات جام رسانه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رسانه عصر یکشنبه(۲۹مردادماه) در زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم قم پیگیری شد و تیم های خبرگزاری رسا و نشریه نوبهار با شکست حریفان خود موفق به حضور در دیدار نهایی شدند.

بر اساس این گزارش در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی دو تیم خبرگزاری بسیج و نشریه نوبهار به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت قانونی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی تیم نوبهار بهتر از حریف کار کرد و 2 بر یک این تیم را شکست داد.

در دومین بازی این مرحله که بازی جذاب، دیدنی و پرگل بود، خبرگزاری رسا با نتیجه قاطع هفت بر سه حریف خود یعنی خبرگزاری صدا و سیمای قم را شکست داد و گام به دیدار نهایی گذاشت.

گل های تیم خبرگزاری رسا را در این دیدار حسین عجمی(2گل) علی اصغر خواجه الدین(2گل) عباس قاسم پور، حسین امامی و محمدرضا جایروند هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

اعضای تیم خبرگزاری رسا را در این دوره از بازی ها آقایان: عباس قاسم پور، حسین عجمی، محمدرضا جاسم زاده جایروند، حسین امامی، علی اصغر خواجه الدین، وحید کوچک زاده، علی اصغر سیاحت و محمدصالح غلامعلی نژاد تشکیل می دهند.

مربی گری تیم خبرگزاری رسا در این دوره از مسابقات به عهده حمزه عباسی است و عزت الله خسروانی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

بر اساس این گزارش، در دیدار نهایی مسابقات جام رسانه که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار می شود دو تیم خبرگزاری رسا و نشریه نوبهار به مصاف هم خواهند رفت و تیم های صدا و سیما و خبرگزاری بسیج نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

در این دوره از مسابقات که به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار و گرامیداشت شهید شابرم برگزار می شود، هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات