۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۱۹۴۲۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان:

فعالیت ۱۱۰ مبلغ در ایام فراغت تابستانی

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان از فعالیت های مبلغان و فعالان فرهنگی مساجد در ایام فراغت تابستانی خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام سید فخرالدین رضوی پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های این اداره، اظهار داشت: در ایام فراغت تابستانی مبلغان و فعالان مساجد در امور فرهنگی برنامه های متعددی را برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفتند و این فعالیت ها در حال حاظر بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در ادامه بیان داشت: کلاس هایی که در ایام فراغت تابستانی در مساجد و مراکز فرهنگی تشکیل می شوند عبارتند از آموزش قرآن کریم، گفتمان دینی، آسیب های اجتماعی و ضررهای مواد مخدر.

این مقام مسؤول ابراز داشت: نشست های بصیرتی سیاسی، مهارت های زندگی و به ویژه آموزش نماز از دیگر فعالیت های مساجد و مراکز فرهنگی و همچنین مبلغان در ایام اوقات فراغت تابستانی در سطح شهرستان آبادان است.

حجت الاسلام رضوی پور تصریح کرد: هم اکنون 110 مبلغ در سراسر شهرستان آبادان مشغول به تبلیغ امور دینی هستند که در ایام اوقات فراغت تابستانی و دیگر ماه های سال فعالیت های متعددی را  دارند که اقامه نماز جماعت و تشکیل جلسات فرهنگی و دینی قسمتی از فعالیت های تبلیغی این مبلغان روحانی است.

وی با اشاره به برنامه های پیش روی اداره تبلیغات اسلامی آبادان ابراز داشت: بنا داریم در آینده دعای پرفیض عرفه و جشن های عید غدیر را با همکاری مساجد و اماکن مذهبی شهرستان آبادان به طور گسترده و باشکوهی برگزار کنیم./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات