۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۱۹۳۹۶
از سوی گروه تبلیغی فاطمة الزهرا؛

کتاب خاطرات شهدای روحانی مدافع حرم منتشر می شود

مسؤول گروه تبلیغی فاطمة الزهرا(س) از نگارش کتاب خاطرات ۵ تن از شهدای روحانی مدافع حرم خبر داد.
وداع خانواده با شهداء مدافع حرم در  قم تشییع شهدا

حجت الاسلام مهدی منصوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه های گروه تبلیغی فاطمة الزهرا(س) عنوان کرد: نگارش کتاب خاطرات 5 تن از شهدای روحانی مدافع حرم مهم‌ترین فعالیتی است که در دستور کار این گروه تبلیغی قرار دارد.

وی افزود: کار نگارش خاطرات شهدای بزرگوار حجج اسلام مکیان، بیاضی زاده، کریمیان، سلمانیان و فاطمی تبار از شهدای روحانی مدافع حرم آغاز شده است و ان شاءالله با تلاش دوستانی که در این زمینه در حال تلاش هستند، در مرحله اول این 5 کتاب آماده می شود.

مسؤول گروه تبلیغی فاطمة الزهرا(س) تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با حمایت هایی که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از روند نگارش و چاپ این آثار صورت می دهد؛ امیدواریم تا 4 ماه آینده این کتاب ها وارد بازار نشر شود.

وی ثبت خاطرات شهدا را هدف اصلی نگارش این کتاب ها دانست و خاطرنشان کرد: در جریان دفاع مقدس، شهدای روحانی از بیشترین مظلومیت برخوردار بودند و کمتر به زندگی و رشادت های آنها پرداخته شده است و ما تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این اتفاق برای شهدای روحانی مدافع حرم نیفتد و این مظلومیت دوچندان نشود.

حجت الاسلام منصوریان اضافه کرد: در این آثار از خاطرات خانواده، نزدیکان و همرزمان این شهدای بزرگوار استفاده می شود و تلاش می کنیم تا به زوایای مختلف زندگی آنها پرداخته شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در روند نگارش این آثار وجود دارد، نقل برخی خاطرات از جانب همرزمان شهید است که به دلایل امنیتی امکان مصاحبه با این افراد میسر نیست.

مسؤول گروه تبلیغی فاطمة الزهرا(س) ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که بعد از نگارش این کتاب ها از سوی این گروه تبلیغی در دستور کار قرار می گیرد، تولید نرم افزار اندورید با موضوع خاطرات شهدای روحانی مدافع حرم است که در گام اول خاطرات بیان شده در این ۵ کتاب مورد استفاده قرار می گیرد و به مرور خاطرات دیگر شهدای روحانی مدافع حرم نیز به آن افزوده می شود.

حجت الاسلام منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ثبت خاطرات و بیان سبک زندگی شهدای روحانی مدافع حرم، گامی در جهت رفع مظلومیت از این شهدای گرانقدر برداریم./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات