۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۹۳۹۵
امام جمعه پلدختر:

ساده زیستی مهم ترین شاخصه دولتمردان باشد

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دولتمردان الگوی مردم جامعه هستند، گفت: این افراد با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر باید ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی را سرلوحه قرار دهند و در خدمت به مردم مسؤولیت پذیر باشند.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای بازگو کردن خدمات دولتمردان به جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از رسالتهای خطیر دولتمردان است، افزود: این قشر برای خدمت رسانی بهتر و انجام امور باید از شهید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام سوری داشتن اخلاص و مسؤولیت پذیری را از جمله شاخصه های مهمی دانست که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

وی مدیر و مدبر بودن را از دیگر شاخصه هایی عنوان کرد که در عرصه خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد و ادامه داد: دولتمردان در انتخاب مدیران باید دقت لازم داشته باشند.

حجت الاسلام سوری در ادامه تصریح کرد: ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی، متدین بودن و صلابت در زندگی از دیگر ویژگی هایی است که دولتمردان باید از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری و تأکید ایشان در رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: کاهش فشارهای اقتصادی و تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی باید در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مردم در دوره چهار ساله جدید دولت منتظر تحقق وعده های دولتمردان هستند، خاطرنشان کرد: دولت باید در این چهار سال به نقطه قابل قبولی برسد.

وی در ادامه ابراز داشت: دولت باید با حفظ و برقراری تعامل با دنیا، با قدرت و صلابت در برابر سلطه گران ایستادگی کند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری، فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: دولتمردان باید مدیرانی انتخاب کنند که به فکر رفع مشکلات مردم جامعه باشند و چهره فقر و محرومیت را از جامعه از بین ببرند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات