۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۱۹۳۹۳
مسؤولیت سنگین نمایندگان مجلس؛

رسانه های امروز در یک نگاه

پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی، نماینده استخدام می‌کنم!، زنگ را اشتباه نزنيد، سهل‌انگاری امروز مجلس ناکارآمدی فردای دولت از مهمترین عناوینی بود که در رسانه های امروز بازتاب داشت.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی، نماینده استخدام می‌کنم!، زنگ را اشتباه نزنيد، سهل‌انگاری امروز مجلس ناکارآمدی فردای دولت از مهمترین عناوینی بود که در رسانه های امروز بازتاب داشت که بیشتر این رسانه ها به نقش اساسی نمایندگان مجلس به رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم پرداختند.

این چند روز نمایندگان مجلس روزهای پرکاری را پشت سر می گذارند و باید به وظایف خود در قبال مردم به نحو احسن ایفای نقش کنند؛ نمایندگان مجلس در قبال هر رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی مسؤولیت شرعی و قانونی دارند پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را کنند چرا که باید پاسخگو خداوند متعال و مردم فهیم ایران باشند.

بعد از پایان کار امروز مجلس شورای اسلامی و اتمام رأی گیری مردم انتظار دارند که دولت دوازدهم با تمام قدرت و نشاط کار خود را شروع کند و انگیزه اصلی آنها خدمت به مردم باشد و مشکلات اصلی جامعه از جمله اشتغال، بیکاری و...را حل کنند و فقط به آماردهی اکتفا نکنند.

با توجه به اینکه امروز وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خواهند گرفت بیشتر رسانه های امروز به این مسأله پرداختند که عناوین آن را در ذیل با هم می خوانیم.

پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی

روزنامه جام جم نوشت: دولت دوازدهم این امر را باور کند که انگیزه اصلی آنها باید خدمت به مردم باشد، آنها باید بدانند چهار سال فرصت دارند و‌ در برابر مردم و خون‌هایی که برای عزت و استقلال ملت ریخته شده است مسؤول هستند، باید مطالبات مردم را به عنوان خدمت که بالاترین عبادات است دنبال کنند، از حاشیه‌ها و اختلافات چه در داخل دولت یا در ارتباط با سایر قوا بپرهیزند.

ادامه مطلب...

نماینده استخدام می‌کنم!

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه اول خود نوشت: سربسته می‌گویم اگر نماینده نگران شغل آینده خود باشد، هزاران مفسده دیگر درست می‌شود؛ من هم تعدادی را به کار گرفتم

ادامه مطلب...

زنگ را اشتباه نزنيد

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: وزراي پيشنهادي دولت يازدهم زنگ را اشتباه مي‌زنند.

ادامه مطلب...

سهل‌انگاری امروز مجلس ناکارآمدی فردای دولت

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: سکوت نمایندگان مجلس در بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی و حتی موافق صحبت کردن برخی نمایندگان که در مخالفت با کابینه ثبت نام کرده بودند تا اندازه‌ای عجیب به نظر می‌رسید که روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت نیز به آن پرداخته و معترض شده‌اند.

ادامه مطلب...

دولت ترامپ ناپایدار است

روزنامه قدس نوشت: اختلاف «استیو بنن»، با داماد ترامپ، با مشاور امنیت ملی، با وزیرخارجه و گروهی از نظامیان این کشور کار دستش داد و برکنار شد. او نیز به گروهی از اخراجی‌ها پیوست که از مشاوران نزدیک ترامپ بودند و در رسیدن او به کاخ سفید نقش مهمی داشتند و در ماه‌های اخیر از کار برکنار شدند.

ادامه مطلب...

سند تحول؛ ۶ سال بی برنامگی!

روزنامه خراسان طی یادداشتی نوشت: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز آموزش و پرورش سند مکتوبی در دست دارد که شیوه تحول بنیادی در آموزش و پرورش را تعیین کرده است.

ادامه مطلب...

دلايل پنهان‌كاري در جنايت «ميرزااولنگ»

روزنامه جوان نوشت: قضيه «ميرزااولنگ» استان سرپل در افغانستان با همه رمز و راز آن هنوز تازه است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است نمایندگان مجلس باید به این نکته توجه کنند که سهل انگاری امروز آنها زمینه ساز ناکارآمدی فردای دولت خواهد شد که این نشانگر نقش اساسی نمایندگان مجلس در این برهه زمانی را می رساند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات