۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۳۷۲
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی:

همایش «مسجد کانون مقاومت و بستر نشر فرهنگ ایثار و شهادت» برگزار می شود

مدیر مرکز رسیدگی به ‌امور مساجد خراسان جنوبی گفت: همایش استانی «مسجد کانون مقاومت و بستر نشر فرهنگ ایثار و شهادت» همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند برگزار می شود.
مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: مساجد سبب شدند نظام اسلامی به وجود بیاید و اسلام حفظ شود و تداوم این نظام نیز با مساجد است.

وی با بیان اینکه مسجد تراز انقلاب اسلامی باید احیا شود، گفت: سرکشی از 250 امام جماعت استان و تجلیل از آن ها، تقدیر از خدام، امام جماعت و کانون های بسیج مساجد از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز جهانی مسجد در این هفته برگزار می شود.

مدیر مرکز رسیدگی به ‌امور مساجد خراسان جنوبی افزود: همایش استانی«مسجد کانون مقاومت و بستر نشر فرهنگ ایثار و شهادت» ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۳۱ مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: این همایش استانی با حضور شهدای گمنام و یک هزار نفر از فعالان مساجد استان برگزار خواهد شد و در این مراسم از فعالان مساجد تجلیل می شود.

وی ادامه داد: همچنین سخنران این مراسم حجت الاسلام وفایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان است که در این همایش مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز برگزار می شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه مساجد بستر فرهنگ سازی برای ایثار و شهادت هستند، خاطرنشان کرد: باید با تلاش به سمت مسجد تراز انقلاب اسلامی و مساجد صدر اسلام حرکت کنیم.

حجت الاسلام ملایی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی و مدافعان حرم و میثاق با شهدای گمنام با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات