۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۱۹۳۶۶
با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز؛

جشنواره روز جهانی مساجد برگزار می شود

مدیر فرهنگی بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه حضرت ولی عصر(عج) از برگزاری جشنواره استانی مساجد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده خبر داد.
روز جهانی مسجد

عبدالله نوری میسا، مدیر فرهنگی بسیج و اماکن متبرکه سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: فردا ساعت 9 شب جشنواره ای به مناسبت روز جهانی مساجد و همچنین بسیج مساجد محلات به میزبانی سپاه حضرت ولی عصر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره روز جهانی مساجد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان ارکان مساجد و تشویق و تجلیل از ارکان برتر مساجد، خواهد بود.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: از دیگر اهداف این برنامه، شناسایی الگوهای برتر در مساجد و گسترش بسیج مساجد محلات و بصیرت افزایی در مساجد است.

نوری میسا بیان داشت: از سه نفر از ائمه جماعات، سه نفر از اعضای هیات امنای مساجد، سه فرمانده پایگاه های بسیج خواهران و سه فرمانده پایگاه های بسیج برادران، سه نفر از خادمین مساجد و از سه کانون برتر فرهنگی هنری مساجد در جشنواره فردا تجلیل و تقدیر می شود.

مدیر فرهنگی بسیج و اماکن متبرکه سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به سخنرانان این مراسم، گفت: مراسم فردا با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده و فرمانده سپاه ولی عصر استان سردار سرتیپ دوم شاهوارپور برگزار می شود.

وی در پایان تصریح کرد: قرار است فردا در حاشیه مراسم نمایشگاهی در قالب برترین تصاویر و عملکردهای مساجد در سپاه حضرت ولی عصر استان برپا شود./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات