۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۹۳۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

وادادگی دولتمردان و بی تفاوتی دین مداران سبب طمع دشمن می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در جمهوری اسلامی ایران به دلیل وادادگی دولتمردان و بی تفاوتی دین مداران طمع می کنند و دولتمردانی که تنها به فکر ریاست در چند روز هستند و دین مدارانی که نمی دانند اصل دین حب و بغض است سبب طمع دشمن می شوند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی مساجد استان اظهار داشت: صهیونیست ها در سال 43 مسجدالاقصی را با سوخت و بنزینی که از انرژی ایرانی تامین می شد به آتش کشیدند.

وی با بیان اینکه مسجدالاقصی محل معراج پیامبراکرم(ص) است، گفت: در آن زمان رژیم ناپاک و نااهل پهلوی که نوکر صهیونیست های بین الملل بود در جریان به آتش کشیدن مسجدالاقصی کمک مستقیم به دشمن می کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز استکبار و صهیونیست ها از خواب مرگی که کشورهای نامسلمان جهان را فراگرفته سوءاستفاده می کند و هر چند وقت به مسجدالاقصی حمله و مسلمانان را قتل عام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: حدود 40 تا 50 کشور به اسم مسلمان نسبت به این قضیه بی تفاوت و بی غیرت هستند و امید داریم قرارگاه مساجد بتوانند در یک طرح خوب دردهای بی درمان را به درمان برسانند.

وی با اشاره به شهادت محسن حججی، ادامه داد: شهید حججی به عنوان فرزند برومند مسجد بود که هم در داخل و هم در خارج از کشور تاثیر گذاشت و با این شهادت هم دشمنان بیرونی را محکوم و هم هواداران داخلی بیگانگان شرمنده شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تشکیلات یک مسجد تشکیلات فیزیکی است و تمام جایگاه ها و زوایای مسجد در محراب که محل جهاد است خلاصه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تمام تشکیلات بک مسجد بر هیأت انسان که همان اندیشه است خلاصه می شود و همانطور که امام جماعت مسجد احساسات و عواطف آن تابع اندیشه است، مجموعه جماعت پشت سر وی نیز تاثیرپذیر از آن نوع اندیشه هستند.

وی افزود: دشمنان در جمهوری اسلامی ایران به دلیل وادادگی دولتمردان و بی تفاوتی دین مداران طمع می کنند و دولتمردانی که تنها به فکر ریاست در چند روز هستند و دین مدارانی که نمی دانند اصل دین حب و بغض است سبب طمع دشمن می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: فعالیت های مسجد و حرکت مقدس مساجد در سال های گذشته به کندی انجام شده این در حالی است که دشمنان در راه باطل خود سریع حرکت می کنند، باید به این حرکت مقدس سرعت داده شود و عقب ماندگی های سال های قبل جبران شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات