۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۱۹۳۰۲

همایش «حمایت‎های لجستیکی از رزمندگان» در کربلا برگزار شد

همایش بررسی مشکلات ارسال کمک‎‎های لجستیکی به رزمندگان در جوار بارگاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.
همایش خیرین کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، آستان مقدس عباسی همایشی را با عنوان حمایت لجستیکی از رزمندگان با عنوان «مواكب دعم المجاهدين شريكٌ أساس في تحقيق النصر» (کاروان‎های حمایتی از مجاهدان شریک اساسی در تحقق پیروزی است) در جوار بارگاه حضرت عباس (ع) برگزار کرد.

حجت الاسلام شیخ میثم الزیدی فرمانده گردان نظامی العباس، ریاض نعمة السلمان رییس بخش مواکب و هیأت‎های حسینی در عراق و جهان اسلام، محمد الاشیقر تولیت آستان مقدس عباسی و جمعی از رزمندگان و خیرین از استان‎های مختلف عراق در این همایش حضور داشتند.

بررسی مشکلات انتقال کمک‎های لجستیکی به دست رزمندگان و راه‎های حمایت از عملیات آزادسازی تلعفر در این همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام الزیدی طی سخنانی در این همایش گفت: مسؤولان مواکب و خیرین باید به دستورات امنیتی که ضامن سلامت آن‎هاست توجه ویژه‎ای داشته باشند.

وی تاکید کرد که خیرین باید میان خود هماهنگی داشته باشند تا مواد مورد نیاز در خط مقدم نبرد با تروریسم توزیع و مانع از ارسال مواد تکراری شوند.

رییس گردان العباس خواستار توجه به آوارگان شد و خاطرنشان کرد: مسؤولان مواکب و خیرین باید از عملیات آزادسازی تلعفر حمایت و پشتیبانی و لوازم و مواد مورد نیاز آن‎ها را تهیه کنند.

ریاض نعمه السلمان رییس بخش مسؤولان مواکب تصریح کرد: مردم موصل ایستادگی و حمایت خیرین از آوارگان را می‎ستانند./۹۹۴/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات