۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۱۹۲۷۶
در سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

جذب ۵۲۶ طلبه در مدارس علمیه خوزستان

مسؤول جذب و گزینش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به ضروت حضور طلبه های جدیدالورود در اردوی تهذیبی، گفت: در سال تحصیلی جدید ۵۲۶ طلبه برادر پذیرش شده اند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی ‌محمد مؤذنی، مسؤول جذب و گزینش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگاری خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون ورودی مدارس علمیه در سال تحصیلی 97 ـ 96 طی دو مرحله صورت گرفت، ابراز داشت: مصاحبه اولیه در مدارس و در ادامه قبول شدگان به مرحله استانی معرفی شدند که همه آنها به صورت متمرکز در مدرسه امام خمینی(ره) اهواز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مسؤول جذب و گزینش مدارس علمیه خوزستان با بیان اینکه طلبه های ورودی جدید از 15 مردادماه تا 2 شهریورماه در کلاس های اختبار و تثبیت حضور خواهند داشت، افزود: از دوم تا هشتم شهریورماه نیز اردوی تهذیبی طبلگی برای همه طلبه های جدید برگزار خواهد شد.

مسؤول مرکز امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: اینکه سال تحصیلی جدید برخی مدارس علمیه از اول شهریورماه آغاز می شود مختص سایر پایه های تحصیلی است و ورودی های جدید باید در اردوی تهذیبی شرکت داشته باشند هر چند ممکن است برخی مدارس به علل و مشکلاتی سال تحصیلی را همزمان با اردوی تهذیبی آغاز کنند.

این مقام مسؤول ضمن تأکید دوباره بر حضور ورودی های جدید در اردوی تهذیبی تصریح کرد: ورودی های جدید در عین اینکه در اردو شرکت می کنند اگر سه جلسه غیبت داشته باشند، حذف می شوند.

حجت الاسلام مؤذنی در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید 526 طلبه برادر اعم از سفیران و بلندمدت پذیرش شده اند./۹۴۵۶/ت302/ب1

ارسال نظرات