۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۱۹۲۲۴

نمایندگان ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و اردبیل دیدار کردند

دیدار صمیمی نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل امروز در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.
ائمه جمعه تبریز و اردبیل ائمه جمعه تبریز و اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در شهر تبریز با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه اردبیل در این دیدار صمیمی؛ ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم به عنوان نماینده مقام عظمای ولایت در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: قطعا حضور شما در تبریز منشأ خیر و برکات فراوان خواهد بود، همچنان که آیت الله مجتهدشبستری  سال‌ها در این استان ولایت‌مدار منشأ برکات کثیر بوده است.

وی با بیان این‌که خاندان آل‌هاشم در منطقه آذربایجان بسیار مردمی، خوش‌نام و عالم‌پرور بوده است، خاطرنشان کرد: امیدارم حضور این عالم جلیل القدر در شهر پدری خود؛ عاملی برای تداوم اقدامات ارزشمند گذشتگان و موجب وحدت و همگرایی عموم مردم منطقه به ویژه متدینین استان شود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی ضمن تقدیر از حضور امام جمعه اردبیل در شهر تبریز اظهار داشت: هیچ برنامه و هدفی جز تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذربایجان ندارم و وابسته به هیچ جناح سیاسی نیستم.

وی با بیان این‌که همه آحاد جامعه از هر سلیقه سیاسی می‌تواند در بیت امام جمعه تبریز حضور یابد، گفت: بیت امام جمعه ملجأ عموم مردم به ویژه محرومان جامعه بوده و درب این مکان به روی همه باز است، منتهی برای افرادی که اعتقادی به نظام اسلامی و ولایت فقیه ندارند، جایگاهی قائل نیستیم./935/پ202/ب1

ارسال نظرات