۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۱۹۲۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پروژه راه آهن و آزاد راه لرستان در رونق اقتصادی نقش آفرین است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکید رهبری در زمینه اشتغال زایی و رونق اقتصادی کشور، گفت: انجام پروژه هایی بزرگ همچون راه آهن و آزاد راه لرستان افزون بر این که در توسعه راه دسترسی مؤثر است، سبب ایجاد اشتغال نیز می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در بازدید از پروژه های راه آهن و آزاد راه لرستان گفت: این پروژه ها از کارهای اساسی بوده که با همت مسؤولان استانی شکل گرفته اند.

وی با تقدیر از تلاش استاندار لرستان در اجرای این پروژه ها افزود: پروژه های راه آهن و آزاد راه افزون بر استان در سطح ملی نیز ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفارش رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار اقدام و عمل عنوان کرد: تحقق این پروژه ها به معنای این است که ما می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت پیشرفت استان خاطرنشان کرد: پیشرفت استان در گرو انجام کارهای بزرگ است و انجام پروژه های آزاد راه و راه آهن نمونه کارهای بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اجرای پروژه راه آهن و آزاد راه لرستان را خدمت به مردم این استان عنوان کرد و اظهار داشت: انجام اینگونه کارها موجب توسعه اقتصادی، پیشرفت منطقه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه انجام پروژه راه آهن و آزاد راه در حوزه حمل و نقل و صرفه جویی انرژی نقش آفرین است، ادامه داد: این پروژه ها که اقدامی مؤثر در جهت توسعه و پیشرفت در جهت راه دسترسی است و مردم از این اقدامات بهره مند می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکیدات رهبری در جهت اشتغال زایی یادآور شد: در دو پروژه راه آهن و آزاد راه لرستان سه هزار و 500 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات