۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۱۹۱۵۰
در سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

راه اندازی مرکز تخصصی ویژه طلاب سطح ۲ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از راه اندازی مرکز تخصصی ویژه طلاب سطح دو این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فعالیت های آموزشی این مدرسه علمیه، اظهار داشت: بنا داریم در سال تحصیلی جدید مرکز تخصصی برای طلاب سطح دو راه اندازی شود و طلاب از این مرکز علمی به طور مطلوب استفاده کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز در ادامه بیان داشت: مصوبات و جلسات هماهنگی برای راه اندازی مرکز تخصصی مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از سوی مسؤولان خود مدرسه به خوبی پیش می رود و به امید خدا از 15 مهر سال تحصیلی جدید این مرکز برای طلاب سطح دو شروع به کار می کند.

این مقام مسؤول درباره نحوه ثبت نام در مرکز تخصصی مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز ابراز داشت: در آینده ای نزدیک قصد داریم با اطلاع رسانی دقیق در رابطه با شروع ثبت نام این مرکز تخصصی، از میان طلاب سطح دو خود مدرسه که 38 طلبه می باشند، چند نفر را جهت شرکت و ثبت نام در این مرکز تخصصی پذیرش و جذب کنیم.

حجت الاسلام بنی طریف خاطرنشان کرد: در مرکز تخصصی سطح دو مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز قرار است روی مباحث بسیار مهم علمی و پژوهشی طلاب همچون اصول فقه و مشاورات کار شود به هرحال برای طلاب سطح دو برنامه های بسیار ویژه ای در این مرکز داریم.

وی تصریح کرد: قرار است در سال تحصیلی جدید برای طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز دوره های ویژه ای همچون دوره طلبه انقلابی و دوره طرح ولایت برگزار شود تا طلاب از لحاظ بصیرتی سیاسی در سطح بالایی قرار گیرند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز ابراز داشت: در این مدرسه کلاس های آموزشی بسیار زیادی در قالب نشست های بصیرتی و مشاوره ای و همچنین کلاس های اخلاق برای طلاب برگزار شد و در سال تحصیلی جدید هم این روند به طور فعال تر و منسجم تر ادامه خواهد یافت./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات