۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۹۱۳۵
حجت الاسلام ساکت خبرداد؛

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید مدرسه علمیه جانبازان

معاون مدرسه علمیه جانبازان از برگزاری طرح دانش افزایی ویژه اساتید مدرسه علمیه جانبازان خبر داد و اجرای این طرح را گامی در جهت آشنا کردن اساتید با علوم روز دانست.
دانش افزایی

حجت الاسلام غلامرضا ساکت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری طرح دانش افزایی اساتید مدرسه علمیه جانبازان عنوان کرد: این طرح با توجه به نظام آموزشی جدید حوزه که از زمان مدیریت آیت الله اعرافی و با هدف ایجاد تحول در نظام آموزشی حوزه آغاز شده است، برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تغییرات اعمال شده تلاش کردیم تا ما نیز طرحی را برای دانش افزایی اساتید برگزار کنیم و مدرسه علمیه جانبازان که اساتید آن اهل ایثار، جهاد و مقاومت بوده و نماد حوزه انقلابی است، در این موضوع پیش قدم باشد.

معاون مدرسه علمیه جانبازان تصریح کرد: در این طرح آموزشی که بیش از 40 نفر از اساتید این مدرسه در آن حضور پیدا کردند، از اساتید مرکز تربیت مدرس حوزه برای دانش افزایی اساتید خود استفاده می کنیم تا افراد شرکت کننده بتوانند در جریان علوم روز قرار بگیرند.

حجت الاسلام ساکت اضافه کرد: این طرح در سه دوره دو روزه برگزار می شود که دوره اول آن پنج شنبه و جمعه 26 و 27 مردادماه در حوزه علمیه نراق برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های بعدی طرح دانش افزایی اساتید خاطرنشان کرد: دو دوره بعدی نیز در طول نوبت اول تحصیلی و بعد از پایان این نوبت در قم برگزار خواهد شد.

معاون مدرسه علمیه جانبازان تأکید کرد: با توجه به اینکه تمام اساتید دعوت شده به این دوره در حال حاضر مشغول به تدریس هستند،  برنامه ریزی انجام شده به گونه ای است تا آنها با علوم روز که از سوی اساتید مرکز تربیت مدرس حوزه بیان می شود، آشنا شوند.

حجت الاسلام ساکت در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره های دانش افزایی بتوانیم گامی در جهت تحول در ساختار آموزشی حوزه و آشنا کردن اساتید با علوم روز برداریم./872/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات