۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۵۱۹۱۲۲
عضو ارشد حزب الله:

عدم صداقت آمریکا عامل جولان تروریست ها در جهان است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان عدم صداقت آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم را عامل جولان تروریست ها در سراسر جهان عنوان کرد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه بئرالعبد در  ضاحیه جنوبی، معیار موفقیت دولت ها را دستاوردها در زمینه پیشرفت اقتصادی و علمی و تکنولوژی و آبادانی توصیف کرد و گفت: همه آمارها در لبنان نشان می دهد که ثروت نفتی همانند دریایی است که می توان از آن برای پیشرفت در زمینه های مختلف استفاده کرد اما متاسفانه سیاستمداران فاسد از این ثروت تنها برای مصالح و طایفه گری و سیاست های خود استفاده می کنند.

وی افزود: همه واقعیت ها بر این مساله تأکید دارند که حجم ثروت آبی که لبنان دارد بسیار بزرگ است اما این ثروت نیز هدر رفته و این نشان دهنده ناکامی دولت و وجود فساد گسترده در دولت است.

عضو ارشد حزب الله جنایت های تروریستی در بورکینافاسو و بارسلونا را محکوم کرد و اظهار داشت: این جنایت ها دلیل دیگری بر اندیشه جنایتکارانه ای است که این گروه تروریستی دارد. هدف قرار دادن شهروندان بی گناه و قتل آنان به شیوه وحشیانه در بسیاری از کشورها جزئی از نقشه ای است که می خواهد اسلام و مبانی و ارزش های آن را در جهان مخدوش کند.

وی علما و اندیشمندان و قدرت های شریف جهان را به مبارزه با تروریسم و نابودی داعش فراخواند و تأکید کرد که همگان باید در راستای جلوگیری از انتشار اندیشه های دور از اسلام و مغایر دین تلاش کرده و همه دولت ها و نظام های منطقه ای و بین المللی حامی این گروه را رسوا کنند.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: اگر حمایت برخی کشورها از داعش نبود هم اکنون شاهد جولان آن در جهان نبودیم و اگر مدعیان نبرد با تروریسم نظیر آمریکا و همپیمانان آن در این ادعا صداقت داشتند، داعش در عراق و سوریه و لبنان و لیبی و مصر وجود نداشت.

وی خاطرنشان ساخت: مقاومت و همپیمانان آن توانستند دستاوردی در مدت زمانی کوتاه را علیه تروریست ها در سوریه و عراق و لبنان بدست آورند که ائتلاف بین المللی هیچگاه نتوانست به آن دست یابد. ارتش لبنان بدون نیاز به یاری ائتلاف بین المللی به مبارزه با داعش پرداخته و دستاورد جدیدی را محقق خواهد کرد./۹۸۰/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات