۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۱۹۱۱۶
مبلغان جهادی(۹۵)

فعالیت های گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی تشریح شد

مدیرگروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی گفت: برگزاری همایش های مشاوره ای، برگزاری دوره های آموزشی خانواده و ازدواج و تربیت فرزند، تبلیغ بالینی در بیمارستان، اشاره مشاوره در پارک ها و امامزاده ها و غیره از جمله فعالیت های این گروه به شمار می رود.
گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی تبلیغ بالینی گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی

حجت الاسلام حامد میرزاخان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: مؤسسه نسیم زندگی در سال 95 با محوریت فعالیت های آموزشی و پژوهشی افتتاح شد که دارای گروه تبلیغی نیز است.

وی از برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی مشاوره خبر داد و گفت: نخستین اعزام این گروه ماه رمضان سال جاری بود که دوره آموزشی اصول و مبانی مشاوره را با حضور 110 نفر برگزار کردیم؛ این دوره آموزشی از ابتدای مهرماه امسال مجددا برگزار می شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی تصریح کرد: موضوع فعالیت های تبلیغی این گروه، در خصوص مشاوره تخصصی گفتمان دینی است؛ این گروه تبلیغی جهادی با توجه به این که بیشتر بر کیفیت و تخصص مبلغان تکیه دارد، نه کمیت آنها، حدود 9 مبلغ متخصص دارد.

حجت الاسلام میرزاخان افزود: گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی در شهر نیشابور مستقر است و تا کنون 8 همایش با موضوع خانواده و ازدواج برگزار کردیم که با استقبال گسترده ای مواجه شدیم.

وی تبلیغ بالینی در بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) نیشابور را از دیگر فعالیت های گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش اذان و اقامه برای نوزادان و تربیت فرزند برای مادران، ارائه مشاوره ویژه پرستاران، عیادت از بخش جراحی مردان و کودکان، تبلیغ بالینی این گروه به شمار می رود که از این طرح، استقبال خوبی شد که انعکاس خبری در رسانه ها داشت.

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی درباره فعالیت های تبلیغی این گروه گفت: فعالیت های تبلیغی این گروه در پارک ها و امامزادگان نیشابور انجام می شود، به این صورت که مشاوره های اعتقادی، اخلاقی، طب اسلامی، تربیت فرزند و ازدواج در قالب برگزار گفتمان و تریبون آزاد ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های پیش روی این گروه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، دوره تربیت مربی خانواده را برگزار می کنیم؛ این گروه در بحث پژوهشی درس نامه ای را در دست تدوین دارد که تلاش هایی در این راستا صورت گرفته و به زودی منتشر می شود تا در این دوره آموزشی، توزیع شود.

حجت الاسلام میرزاخان با اشاره به تولید نرم افزار نسیم زندگی تصریح کرد: در آینده این نرم افزار که محصولی شامل تمامی کتاب های با موضوع خانواده و تربیت فرزند است را با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید خواهیم کرد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم زندگی در پایان ضمن دعوت از مبلغان مشاور خاطرنشان کرد: از مبلغانی که در زمینه مشاوره خانواده و تربیت فرزند توانایی دارند، دعوت می شود که این گروه را یاری کنند تا بتوانیم این فعالیت ها را گسترده تر کنیم؛ علاقه مندان جهت همکاری می توانند به این مؤسسه واقع در قم، خیابان دورشهر، کوچه 13، فرعی یکم پلاک 8 مراجعه کنند یا با تلفن همراه 09157122906 تماس بگیرند./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات