۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۱۹۱۱۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب برهم خوردن معادلات دشمنان شد

یوسفیان ملا گفت: در دورافتاده ترین روستاها و مناطق ایران هم شهید دارند و این امر نشانگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر ایران اسلامی است که در معادلات بین المللی بسیار اثربخش بوده و می دانند جنگ با ایران اسلامی بسیار سخت است.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در دهمین یادواره 36 شهید منطقه نوا از توابع بخش لاریجان آمل اظهارداشت: در همین انتخابات اخیر ملاحظه کردیم یک آزمونی بود که در آن آزادی اعتقاد وجود داشت و هرکسی از شورای نگهبان تایید شد می توانست رییس جمهور باشد.

وی ادامه داد: در انتخابات شعار اقتصادی و سیاسی امنیتی داشتیم و در نهایت شعار امنیت و سیاست جایگاه بالاتری پیدا کرد و مردم با وجود مشکلات ویژه اقتصادی که در کشور وجود دارد اما سایه امنیت و ناامنی امری است که هیچ ملتی نمی تواند منکر آن باشد.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است، افزود: جمهوری اسلامی ایران از سال 84 در مجمع تشخیص نظام، سرمایه گذاری خارجی را تسهیل کرد و سرمایه گذاران امنیت موجود در هر کشوری را مورد توجه قرار می دهند و بیان می کردند ایران کشور ناامنی است و ما سرمایه گذاری نمی کنیم اما دیدیم همان کشورهای اروپایی امروز بعنوان ناامن ترین کشورها هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که در اطراف ایران اسلامی ناامنی وجود دارد اما صدها طرح و نقشه برای کشورمان ایجاد کردند اما نتوانستند به توفیقی برسند، گفت: تنها حرکتی که در مجلس و مرقد امام خمینی(ره) اتفاق افتاد هر پنج نفر ایرانی بودند که از ستون پنجم استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه خون هایی پای این انقلاب ریخته شده است، ابراز کرد: ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای حفظ کشور استفاده کنیم که هزینه بالایی برای امنیت داده شد و نیاز است قدر آن را به درستی بدانیم که به سادگی حاصل نمی شود.

یوسفیان ملا تصریح کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس کاری کردند قدرتمندترین های جهان نمی توانند کاری صورت دهند که امنیت حال حاضر ما بهای چنین جانفشانی ها و ایثارگری های والا است و بنیان امنیت کشورمان را فراهم کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که برگزاری یادواره های شهدا فرصتی ارزنده برای تکریم از مقام والای شهدا و تکریم فرهنگ والای این عزیزان است، افزود: در دورافتاده ترین روستاها و مناطق ایران هم شهید دارند که این امر نشانگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر ایران اسلامی است که در معادلات بین المللی بسیار اثربخش بوده و می دانند جنگ با ایران اسلامی بسیار سخت است.

نماینده مردم آمل در مجلس با قدردانی از مدیران منطقه و شهرستان برای گازرسانی به لاریجان اظهار داشت: در کار باید سیاست را کنار بگذاریم و خدمت به مردم مهم است و ضرورت دارد به آن توجه شود که آفت همه کارها در سیاسی بازی است.

رضا مقدم، بخشدار لاریجان در این مراسم گفت: امنیت پایدار موجود در کشور حاصل خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم است.

وی تصریح کرد: خون شهدا و آرمان های امام راحل و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری بعنوان خط قرمز نظام است که ضرورت دارد در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

بخشدار لاریجان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ادامه داد: ضرورت دارد حمایت های شایسته ای از واحدهای تولیدی صورت گیرد که در این راستا واحدهای صنعتی جدیدی را با هدف ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم راه اندازی کردیم./1314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات