۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۱۹۱۰۲
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

سکوت در برابر تروریسم صهیونیستی مقدمه گسترش تروریسم بود

دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان سکوت در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی را مقدسمه گسترش تروریسم عنوان کرد.
شیخ حسن شریفه عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد صفا در بیروت، از سنگ اندازی برخی گروه ها در قبال عملیات ارتش لبنان علیه تروریست ها انتقاد کرد و گفت: برخی گروه ها سعی می کنند در عملیات ارتش علیه داعش در جرود عرسال و رأس بعلبک سنگ اندازی کنند و در این راستا اجازه تصمیم گیری درست از سوی فرماندهان ارتش را نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه این گروه ها تحقق پیروزی دیگری نظیر پیروزی مقاومت بر جبهه النصره را نمی خواهند، افزود: تروریست ها نیز بدین منظور در حال بروز ناامنی در اردوگاه عین الحلوه در صیدا هستند تا ارتش لبنان را درگیر این مساله کرده و از ادای وظیفه اصلی و جنگ علیه تروریست ها دور سازند.

این روحانی لبنانی از همه عقلای حاضر در اردوگاه خواست فورا وارد عمل شده و اجازه اجرای توطئه و نقشه تروریست ها که کاملا با تروریست های داعش و جبهه النصره هماهنگ هستند را ندهند.

شیخ حسن شریفه جنایت تروریستی در بارسلون را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: تروریسم در هر شهر و کشوری که باشد یکسان است. منطقه یا جریانی که تروریست ها به آن وابسته هستند با ادیان و ارزش ها و اخلاق مغایرت دارد.

وی ادامه داد: تروریسم هیچ ارتباطی به اسلام ندارد زیرا اسلام دین محبت و همکاری و تسامح و گفت وگو است. وحدت تلاش های برای مبارزه با تروریسم و عدم تبعیض میان تروریست ها به بهانه های سیاسی و مصالح کشورها ضروری است.

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان سکوت در قبال تروریسم صهیونیستی را مقدمه سایر اقدامات تروریستی عنوان کرد و گفت: تروریسم از سوی رژیم صهیونیستی تاسیس شد تا وحدت و امنیت و ثبات کشور و مقاومت ما را مورد هدف قرار دهد. اما این نقشه هیچگاه به نتیجه نرسیده و تروریست ها در تیررس ما قرار دارند./980/ب901/د

ارسال نظرات