۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۱۹۰۹۴

انتقاد نماینده آیت الله سیستانی از تاخیر در پرواز هواپیماها

نماینده حضرت آیت الله سیستانی از تاخیر پروازها و سرگردانی مسافران در عراق انتقاد کرد.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (ع) در کربلا معلا برگزار شد، از برخورد نامطلوب کارمندان با بازنشستگان به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی از مسؤولان به هیچ عنوان احترام بازنشستگان را حفظ نمی‎کنند و آنان را مورد اهانت قرار می‎دهند.

وی با بیان اینکه نباید با بازنشستگان که عمر خود را صرف خدمت به عراق کرده‎اند با بدی رفتار کرد، اظهار داشت: بازنشستگان خواهان حقوق اولیه و انسانی خود هستند و نباید خود را بالاتر از آن‎ها دید. نمی‎دانیم چه کسی مسؤول این اهانت و بی احترامی‎ها به بازنشستگان است؟

نماینده حضرت آیت الله سیستانی از تاخیر در پروازها انتقاد کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از شرکت‎های هواپیمایی، پرواز‎هایشان را با ساعت‎ها تاخیر انجام می‎دهند به طوری که مسافران چند ساعت باید در انتظار پرواز بماند.

وی ادامه داد: مسؤولان چرا به مشکلات مردم توجه نمی‎کنند و نسبت به وظایف خود بی مبالات هستند؟ ما هیچ پاسخی برای این پرسش نداریم جز اینکه برخی از مسؤولان هیچ گونه رافت و مهربانی در قلبشان وجود ندارد و نسبت به مشکلات انسان‎ها بی‎تفاوت هستند.

حجت الاسلام صافی خاطرنشان کرد: احترام به مردم نشان دهنده شخصیت و تمدن است اما متاسفانه نمی‎دانیم که چه مسائلی موجب شده است که برخی از مسؤولان و موسسات دولتی به مردم احترام نگذارند.

وی تصریح کرد: مردم عراق به سخاوت، برادری و حفظ ارزش‎های انسانی معروف هستند، اما چه چیزی موجب شده است که ما به این مرز برسیم؟ متاسفانه باید بگویم که جوانان ما قربانی این مشکلات شده اند بنابراین مردم عراق باید برای افزایش فرهنگ خود تلاش بسیاری انجام دهند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات