۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۱۹۰۸۳
با حضور ‌آیت الله جنتی انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید حججی در نماز جمعه قم

در حاشیه برگزاری نماز جمعه قم در مصلای قدس، از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و مسؤولان استان قم تجلیل شد.
مراسم استقبال و تجلیل از خانواده شهید حججی در مراسم نماز جمعه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه برگزاری نماز جمعه قم در مصلای قدس، از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور  شخصیت های برجسته حوزوی و مسؤولان استان قم تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه که مادر، فرزند، پدر و مادر همسر شهید حججی حضور داشتند، با حضور آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمعی از علما از خانواده شهید تجلیل شد.

همچنین پیش از برگزاری مراسم و در زمان ورود خانواده شهید حججی به مصلای قدس جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم قم، طلاب، اقشار مردم، خادمان و مسؤولان نماز جمعه با حضور در درب ورودی مصلا از خانواده شهید استقبال کردند.

مادر شهید محسن حججی در حاشیه برگزاری این مراسم تأکید کرد: خیلی ناراحت دوری از فرزندم هستم اما از حضرت زینب کبری(س) مدد گرفتم که بتوانم دوری پسرم را تحمل کنم.

همچنین آیت الله سعیدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گفت: این روز ها کشور ما تحت تأثیر خبر شهادت، رشادت و شهامت دلیرمردی از استان ولایتمدار اصفهان قرار گرفته است، جوانمردی که با قیام، هجرت و مقاومت خود پیام عزت و دفاع از حریم ولایت را به جهانیان منتقل کرد، شهید حججی با شهادت خود امواج فتنه، فساد و ابتذالی که دشمن ایجاد کرده بود را به عقب راند.

امام جمعه قم با بیان این که جوانان باید شهید حججی را الگوی خود قرار دهند، ابراز داشت: جوانان باید وصیت نامه شهید حججی را مطالعه و ادب ایشان را نسبت به والدین ملاحظه کنند، جوانان بدانند که سایه پدر و مادر الهی است که باید آن ها را گرامی بدارند و حرمت والدین را حفظ کنند.

وی عنوان کرد: جوانان توجه داشته باشند که دشمنان برای مبتلا کردن آن ها به فساد و ابتذال نقشه ها کشیده است، از این رو باید از شهید حججی و شهدا بیاموزند که زندگی دنیوی باقی نیست؛ فعالیت فرهنگی و ادب نسبت به ولایت اهل بیت(ع) و رهبر معظم انقلاب از ویژگی های شهید حججی بود.

در این برنامه با حضور آیت الله جنتی، آیت الله سعیدی و جمعی از علما و مسؤولان با تابلو و هدایای نفیسی از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی تجلیل شد.

گفتنی است، شب گذشته نیز برنامه ای با حضور خانواده شهید در حرم مطهر بانوی کرامت حضرت معصومه(س) برگزار شد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات