۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۱۹۰۴۵

حزب الله جنایت تروریستی در بارسلونا را محکوم کرد

حزب الله لبنان جنایت تروریستی در بارسلونا را به شدت محکوم و بر لزوم تلاش جهانی برای نابودی تروریسم تأکید کرد.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در پیامی، عملیات تروریستی رخ داده در شهر بارسلونا اسپانیا از سوی داعش را به شدت محکوم کرد و این حادثه را به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: این جنایت جدید دلیل دیگری بر گرایش جنایتکارانه این گروه تروریستی به شمار می آید که از اندیشه کینه توزی نسبت به بشریت و تلاش برای قتل مردم و تخریب دارایی های آنان به بهانه های واهی و منطق اشتباهی نشأت می گیرد، بهانه هایی که هیچ عقلی بر درستی آن تأکید نکرده و هیچ دینی این موارد را نمی پذیرد.

حزب الله افزود: هدف قرار دادن و کشتار مردم بی گناه جزئی از نقشه شیطانی است که از سوی این تروریست ها اجرا می شود و هدف آن نیز مخدوش کردن معانی جهاد و ضربه زدن به چهره دین مبین اسلام بر اساس اعلام وابستگی به آن و اجرای عملیات تروریستی بر اساس دین به شمار می آید.

این حزب خاطرنشان ساخت: با توجه به گسترش اقدامات تروریستی و انتشار آن در سراسر جهان، تلاش برای نابودی این گروه تروریستی و محاصره افکار تخریبکارانه آن به وظیفه مهمه همه آزادگان و افراد شریف جهان مبدل شده است.

در بخش بخش پایانی این پیام تأکید شده است که اولین گام بدین منظور، فشار بر قدرت های اقلیمی و بین المللی حامی و یاور و یاور این گروه ها جهت پایان این شیوه دشمنانه علیه بشریت به شمار می آید.

گفتنی است ساعاتی پس از حمله خونین شب گذشته یک ماشین ون به جمعیت حاضر در مرکز شهر بارسلونا و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر، مأموران پلیس حاضر در یک پست ایست و بازرسی در حمله‌ای مجزا مورد حمله قرار گرفتند.

یک گروه دیگر از مردم هم در جنوب بارسلونا دوباره با یک خودروی ون مهاجم روبرو شدند؛ 6 نفر مصدوم شدند که حال 2 نفر از این میان، وخیم است. /980/ب901/د

ارسال نظرات