۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۵۱۹۰۰۸
در حرم مطهر حضرت معصومه؛

آیین نکوداشت شهید محسن حججی برگزار شد

آیین نکوداشت شهید محسن حججی در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد و پرچم حرم مطهر آن حضرت از سوی آیت الله سعیدی به خانواده شهید اهدا شد.
شهید حججی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امشب پس از نماز مغرب و عشاء با حضور خیل عظیم مردمی و شیفتگان مقاومت اسلامی آیین نکوداشت شهید محسن حججی در آستان مقدس حضرت معصومه (س) (ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش این آیین نکوداشت به میزبانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و با حضور خانواده محترم شهید حججی برگزار شد این در حالی است که آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم شرکت داشت.

لازم به ذکر است جمعی از نیروی‌های سپاه علی بن ابی طالب (ع) و نیروهای انتظامی استان قم و همچنین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است حجت‌الاسلام سیدحمید میرباقری که سخنرانی این آیین را بر عهده داشت با اشاره به این‌که شهید حججی الگوی تقابل با دشمن وحشی همچون با داعش را به آنان که تصور می‌کردند با این دشمن می‌توان با ادبیاتی دیگر مواجه شد آموخت، گفت: تصاویر منتشر شده از شهید حججی نشان داد که اگر سپاه اسلام در برابر چنین دشمنی کرنش نشان می‌داد سایه امنیت از داخل مرزهای نظام اسلامی ایران برداشته می‌شد و دشمن به داخل مرزها نفوذ می‌کرد.

همچنین در پایان این آیین آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از خانواده شهید حججی تجلیل کرد و پرچم آستان مقدس حضرت معصومه(س) را به خانواده این شهید اهدا کرد، این در حالی بود که وی در سخنانی کوتاه با اشاره به این‌که شهید حججی راه را به امت اسلام نشان داد، تصریح داشت: شهید محسن حججی به امت اسلام آموخت که مسیر صراط مستقیم و عاقبت به خیری مؤمن از مسیر مقاومت و جهاد عبور می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان این‌که داعش با سر بریدن شهید محسن حججی به دنبال ایجاد رعب و وحشت بود، اظهار داشت: شهادت شهید محسن حججی به امت اسلام درس مقاومت داد این در حالی است که امروز هزار مدافع حرم در جریان مقاومت و جهاد شجاعانه شهید حججی آماده حضور در جبهه های حق هستند./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات