۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۱۸۹۸۵
معاون امور بین الملل دفتر رهبر انقلاب:

محور مقاومت لرزه بر اندام آمریکا و صهیونیست انداخته است

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: امروز ارتش بین المللی در منطقه به وجود آمده که زیبایی های بسیاری خلق کرده و لرزه بر اندام آمریکا و صهیونیست می اندازد.
قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون امور بین الملل دفتر رهبر انقلاب امروز در مراسم سالگرد سردار شهید مدافع حرم اسماعیل حیدری که در آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد اظهارداشت: می خواهند با تخریب اماکن مذهبی اهل بیت(ع) یاد این بزرگواران را از میان مردم برده و مسیرشان را کور کنند.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم و رزمندگان ما در سوریه و عراق خوب تشخیص داده و با بصیرت والایشان راه را پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: رزمندگان ما با مقاومت ارزشمند خود نشان دادند ایستاده هستیم که شهدای مدافع حرم همان مسیر حماسه سازان عاسورا را ادامه دادند.

معاون امور بین الملل دفتر رهبر انقلاب افزود: امروز مسأله ولایت مداری و تبعیت از رهبری از مرز ایران گذشته و در جهان اسلام ترویج پیدا کرد و ولایت دارد پرتو خود را نشان می دهد.

وی بیان داشت: پیام شهدا مرزها را درنوردید و در جهان پیچیده شد که همه پیروزی ها به سبب تبعیت از ولایت است که ضرورت دارد از آن پیروی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی اظهارداشت: ما همانند افرادی هستیم در کنار چشمه ایستاده و قدر آن را به درستی نمی دانیم که نیاز است در مسیر ولایت گام برداریم.

معاون امور بین الملل دفتر رهبر انقلاب تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی مردم ایران گسترده و ترویج پیدا کرد و اگر می خواهیم خط رسالت، انقلاب و راه شهدا ادامه پیدا کند باید ولایت پذیری خود را قوی کنیم.

وی افزود: ولایت پذیری شهدا را به میدان نبرد برده است و دشمن می خواهد همین فرهنگ را لطمه بزند که باید مراقب باشیم و بدانیم شهدا اجر بسیاری نزد خداوند متعال دارند

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که آمریکا در مبارزه با تروریسم دروغ می گوید و در نابودی داعش نقشی ندارد، گفت: آمریکا توجیهی برای حضورش در غرب آسیا ندارد و پیروزی بر داعش به سبب وجود نیروهای منطقه است.

وی ادامه داد: امروز ارتش بین المللی در منطقه به وجود آمد که زیبایی های بسیاری خلق کرده و لرزه بر اندام آمریکا و صهیونیست می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به این که آمریکایی ها تلاش می کردند با جنگ های نیابتی نگذارند گفتمان انقلاب پیش رود اما الان دخالت مستقیم دارد و آخرین ترکش آنها که همان حضور نظامی است به نتیجه نرسید، گفت: اسراییل احساس می کند خط مقدم جبهه او تنها حزب الله لبنان نیست و وحشت دارد.

معاون امور بین الملل دفتر رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: مدیران کشور قدر جوانان را بدانند که انقلاب ما به سبب آنکه به جوانان اهمیت داد توانست پیام خود را منتفل کند و توجه به جوانان ضرورت امروز کشور است./1314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات