۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۱۸۹۱۷
حجت الاسلام عباسی خبرداد؛

پذیرش ۵۸۶ طلبه در مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی

مسؤول پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از پذیرفته شدن ۵۸۶ نفر از طلاب در مقطع کارشناسی این مؤسسه خبرداد و گفت: آغاز سال تحصیلی جدید مؤسسه امام خمینی(ره) در دو دوره حضوری و نیمه حضوری ۱۱ شهریور ماه خواهد بود.
مؤسسه امام

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پذیرفته شدگان مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید در دو دوره حضوری و نیمه حضوری از میان طلاب 586 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 461 نفر برای دوره حضوری و 125 نفر برای دوره نیمه حضوری در مؤسسه تحصیل خواهند کرد.

مسؤول پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: آزمون ورودی 8 اردیبهشت ماه امسال در ساختمان مرکزی مؤسسه امام خمینی(ره) شهر قم از میان تعداد زیادی از طلاب برگزار شد که در نهایت تعداد 586 نفر به صورت قبولی قطعی انتخاب شدند و دوره تحصیلی امسال نیز از 11 شهریورماه آغاز می شود.

وی با بیان این که این مؤسسه از میان خواهران طلبه نیز اقدام به جذب دانشجو می کند، افزود: البته برای خواهران طلبه دوره حضوری پیش بینی نشده است، ولی تعداد 15 نفر از 125 نفری که در دوره نیمه حضوری مؤسسه پذیرفته شده اند از میان خواهران هستند.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: پذیرش از میان طلابی که سطح یک حوزه یعنی امتحان کتبی و شفاهی پایه ششم حوزه را با موفقیت پشت سرگذاشته باشند صورت می گیرد و افراد یک دوره چهارساله را برای مقطع کارشناسی پشت سر می گذارند؛ اما پذیرش در مقاطع ارشد و دکتری به صورت داخلی بوده و تنها دانشجویان مؤسسه می توانند در مقاطع بالاتر ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای سال تحصیلی 98-97 باید تا آذرماه سال جاری منتظر بمانند و در زمان اعلام زمان ثبت نام از طریق سایت مؤسسه، پس از مطالعه شرایط و مواد امتحانی اقدام به ثبت نام کنند.

مسؤول پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اين که آزمون ورودی کارشناسي در 13 رشته علوم انسانی برگزار شده است، ادامه داد: پذيرش دانش‌پژوه مقطع کارشناسي ويژه طلاب سطح يک حوزه ‌های علميه در رشته های معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم‌تربیتی، علوم‌سیاسی و علوم‌قرآنی صورت پذیرفته است. /1330/ت302/ج

 

ارسال نظرات