۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۱۸۸۹۸
آیت الله سلیمانی:

قلم و رسانه در بیان استقامت «شهید حججی» عاجز است

نماینده ولی فقیه در سیستان و‌بلوچستان گفت: قلم و بیان در برابر شهید حججی که در مقابل یک داعشی وحشی و پلید قرار گرفت و چهره‌ای نورانی و بشاش و سرشار از اراده و استقامت را مقابل همه رسانه‌های جهان به نمایش گذاشت عاجز و ناتوان است.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در مراسم گرامیداشت «شهید محسن حججی» که با حضور گسترده مردم و مسؤولان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد گقت: استقامت در تمامی عرصه‌ها سبب موفقیت و‌ پیروزی می‌شود.

وی افزود: قلم و بیان در برابر شهید حججی که در مقابل یک داعشی وحشی و پلید قرار گرفت و چهره‌ای نورانی و بشاش و سرشار از اراده و استقامت را مقابل همه رسانه‌های جهان به نمایش گذاشت عاجز و ناتوان است.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: خداوند متعال در قرآن کریم راه‌های رسیدن به سعادت و رستگاری را به انسان نشان داده است.

وی اظهار داشت: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند با فرشتگان در ارتباط هستند؛ چرا که در نزد پروردگار از چنان جایگاهی برخوردار هستند که از درک آدمی خارج است.

آیت الله سلیمانی اضافه کرد: نمونه بارز این موضوع وصیت نامه شهید حججی است که قبل از شهادت ایشان به نگارش درآمده و در رسانه‌های مختلف داخلی و ‌خارجی منتشر شده است.

وی در ادامه وصیت نامه شهید حججی را قرائت کرد و شهادت وی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی به ویژه خانواده وی تبریک و تسلیت عرض کرد./831/پ202/ب1

ارسال نظرات