۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۵۱۸۸۰۵
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب؛

نخستین نشست مجمع واعظین جهادی در قم برگزار شد

نخستین نشست مجمع واعظین جهادی که متشکل از مبلغان نحبه جهادی است در شهر مقدس قم برگزار شد.
مجمع واعظین جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست جامعه واعظین جهادی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب و با حضور جمعی از مبلغان جهادی استان قم در قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر مجمع واعظین جهادی با بیان این که این گروه جمعی از طلاب نخبه جهادی هستند، اظهار داشت: جامعه واعظین جهادی دو سال قبل فعالیت خود را در شهر مقدس قم  آغاز کرد و با اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف به استان های مختلف فعالیت تبلیغی جهادی انجام می دهد.

وی افزود: همت دوستان بر این است که به جای اعزام های عام، بر روی نخبگان تبلیغی که با زبان های غیر فارسی آشنایی دارند و یا در داخل صاحب تریبون هستند و موفق بوده اند تمرکز شود و کار تبلیغ را به صورت جهادی دنبال کنند.

حجت الاسلام علاءالدین اظهار داشت: همانطور که انقلاب ما با جان فشانی روحانیان جوان کار خود را آغاز کرد امروز هم ضروری است که مبلغان جوان جهادی در خط انقلاب تقویت شوند و منسجم کار کنند تا بتوانند این انقلاب را در مسیر خود نگاه دارند.

وی تصریح کرد: در شرایط بسیار حساس امروز باید روزی 5 تا 6 ساعت کار کنیم و هر کدام از ما باید مستمعین خود را در خط انقلاب قرار دهد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب با اشاره به حساسیت زمان کنونی ابراز داشت: دشمن در جلوگیری ما از رسیدن به هدف مان زمین گیر شده و به عملیات روانی روی آورده است.

وی با بیان این که اگر در چهار سال آینده بتوانیم دشمن را از عملیات روانی مأیوس کنیم موفق خواهیم بود، اظهار داشت: ما باید تبلیغ چهره به چهره خود را آغاز کنیم و بدون بد و بیراه گفتن به مخالفان لشکر بیست میلیونی مد نظر امام خمینی(ره) را کامل کنیم.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اشتباهات مکرر دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: چنانچه دشمن یک اشتباه دیگر که حمله به ایران است را انجام دهد بدون شک خودش فرو خواهد پاشید و انقلاب ما به هدف خود خواهد رسید./843/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات