۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۱۸۸۰۱
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ازنا خبر داد؛

فعالیت طلبه های خواهر نجمیه ازنا در حلقه های صالحین

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا با اشاره به برپایی حلقه های صالحین در ۲۰ روستای شهرستان ازنا گفت: در این حلقه ها که با محوریت تربیت دانش آموزن در زمینه های عقاید، احکام و اخلاق برگزاری می شود، طلاب خواهر فعالیتی چشمگیر دارند.
حلقه های صالحین

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انجام فعالیتهای فرهنگی در این مدرسه و فعالیت طلاب بیان داشت: طلاب در برپایی حلقه های صالحین فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه با همکاری امام جمعه این شهرستان و افراد خیر حلقه های صالحین با حضور طلاب در حال برگزاری است، افزود: هر طلبه این حلقه ها را با حضور 15 تا 20 دانش آموز برگزار می کند.

اشکشی با اشاره به جذب و حضور 120 دانش آموز از مقطع دبیرستان برای  شرکت در حلقه های صالحین عنوان داشت: فعالیت طلاب با محوریت آموزش تربیت محور(اعقاید، احکام و اخلاق) درقالب حلقه داری برگزار می شود.

وی از برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان حلقه های صالحین خبر داد و گفت: یک دوره آموزشی به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مدرسخه علمیه نجمیه ازنا یادآور شد: کلاس های آموزشی با محوریت مهارت حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی، آموزش اخلاق، احکام، عقاید و الفبای مشاوره ویژه مربیان حلقه های صالحین برگزار می شود.

وی ادامه داد: در برگزاری این دوره ها طلاب مربی در اردوگاه شهرستان ازنا مستقرمی شوند و آموزش های لازم را خواهند دید.

اشکشی با اشاره به فعالیت طلاب به عنوان مربی حلقه های صالحین در مناطق روستایی ازنا عنوان داشت: با توجه به روستایی بودن و عدم دست رسی کامل به منابع، پک کامل آموزشی و تربیتی و مهارتی برای حلقه ها به مدت یک ساله ویژه پایگاه های روستاها تهیه شده است.

وی اظهار داشت: طلاب روزهای پنج شنبه با حضور در مصلی شهر ازنا و ارتباط مستمر با خانواده های دانش آموزان شوق خانواده ها و فرزندان را برای شرکت در حلقه ها چندین برابر کرده اند./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات