۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۷۹۸
مدیر دبستان نوردانش مطرح کرد؛

توجه به نیازهای آموزشی و فرهنگی دانش آموزان در دبستان نور دانش

مدیر دبستان نوردانش با اشاره به اینکه مدرسه مذکور وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور است، گفت: اولویت تحصیل در مدرسه برای فرزندان روحانیان و طلاب است هر چند که عموم هم می توانند نام نویسی کنند.
حجت الاسلام شالباف بوستانی، نویسنده کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی

حجت الاسلام شالباف بوستانی، مدیر دبستان نوردانش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید ابراز داشت: این مدرسه وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور است و امسال تأسیس شده که برای سال تحصیلی جدید دانش آموزانی پذیرش می کند.

مدیر دبستان نوردانش با بیان اینکه قبولی در مدرسه پس از انجام مصاحبه حضوری صورت می گیرد، گفت: اولویت تحصیل در مدرسه برای فرزندان روحانیان و طلاب است هر چند که عموم مردم هم می توانند نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح ها و برنامه های خاصی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: نیازهای آموزشی و جسمی که در مشکل سیستم آموزشی کشور وجود دارد، در مدرسه از طریق برنامه های ویژه و ورزش های خاص برطرف می شود.

حجت الاسلام بوستانی عنوان کرد: هر روز در مدرسه صبحانه میان دانش آموزان توزیع می شود که از این طریق رشد ذهنی و جسمی محصلان را در پی خواهد داشت و در کنار آن کلاس های هنری برای خلاقیت و اردوهای تفریحی و پژوهشی را برگزار می کنیم.

مدیر دبستان نوردانش بیان کرد: این مدرسه از پیش دبستانی تا سوم دبستان دانش آموزان را پذیرش می کند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات