۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۱۸۷۸۹
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

آزادگان روحیه آزادگی را به دیگران انتقال دهند

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی گفت: آزادگان آزادگی از نفس و تعلقات دنیوی را در دوران اسارت آموزش دیدند؛ از این رو باید امروز هم در مقابله با استکبار روحیه آزادگی را حفظ کرده و به دیگران انتقال دهند.
حجت الاسلام گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب امروز در همایش کنگره ملی الماس‌های درخشان که در بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در حوزه هنری برگزار شد، گفت: آزادگان دارای روحیه معنوی و آسمانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: همانگونه که امام رضا(ع) فرمودند شرط توحید پذیرش ولایت ائمه معصومین(ع) است، مردم ما در دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند.

وی بیان داشت: علمای ناجوانمرد وهابی که فتوا می دهند  قتل شیعه واجب است، بدانند که هنوز ما جوانان زیادی مثل حججی داریم که سر می‌دهند که روسری بماند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: حججی به قصد اسارت نرفت آزادگان ما هم در دوران دفع مقدس به قصد اسارت نرفتند اما زمانی که اسیر شدند با صبر و مقاومت سند افتخار این کشور شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ابراز کرد: با وجود مقاومت همین آزادگان و ملت بزرگ ایران امروز نظام اسلامی ما دارای قدرتی است که سایر کشورها نظیر لبنان، سوریه و فلسطین از آن الگوی مقاومت می‌گیرند.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که جمهوری اسلامی یاور مظلوم و دشمن ظالم است، گفت: آزادگان آزادگی از نفس و تعلقات دنیوی را در دوران اسارت آموزش دیدند امیدواریم که این آزادگی را حفظ کرده و امروز هم مقابله با استکبار روحیه آزادگی را به دیگران انتقال دهند./807/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات