۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۱۸۷۷۰
فضل الله:

نابودی پدیده تروریسم نیازمند همکاری جامعه بین‌اللملی است

امام جمعه بیروت با اشاره به گسترش تروریسم در جهان تاکید کرد که نابودی این غده سرطانی با همدلی و همکاری جهانی امکان پذیر است.
سید علی فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل‌‌الله امام جمعه بیروت لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی بورکینافاسو را که به کشته شدن سه شهروند لبنانی منجر شد به شدت محکوم کرد.

وی در این بیانیه خاطر نشان کرد که لبنانی‌های ساکن در کشورهای غربی به دلیل چالش‌های موجود در سرزمین‌های غربی و نیز حمله‌های تروریستی، همواره هزینه‌های فراوانی را پرداخت می‌کند که حمله تروریستی بورکینافاسو یکی از آنها است.

فضل الله با تاکید بر ضرورت همکاری با لبنانی‌های ساکن غرب و حمایت از آنها با شیوه‌های ممکن در برابر حوادث تروریستی اظهار داشت: مهمترین وظیفه دولت با توجه به شرایط کنونی جهان، حمایت از اتباع لبنانی است.

امام جمعه بیروت با اشاره به اهمیت حضور مردم لبنان در کشورهای غربی در مسیر رشد اقتصادی و سیاسی کشور تصریح کرد: مسؤولان بایستی حضور شهروندان لبنانی در سایر کشورها را فرصت دانسته و از این فرصت برای حضور بیش از پیش لبنان در عرصه تاثیرگذاری جهانی بهره‌ ببرند.

وی در پایان با محکومیت این جنایت همکاری کشورهای منطقه‌ای و جهانی برای نابودی این پدیده تروریستی و خشکاندن منابع حمایتی آن را خواستار شد./981/ب903/ر

ارسال نظرات