۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۱۸۷۶۸
امام جمعه همدان:

برخی آزادانه از بیت المال در کارهای بیهوده استفاده می کنند

آیت الله طه محمدی با اشاره به تبذیر بیت المال به وسیله برخی مسؤولان، گفت: برخی افراد در مسؤولیت های مختلف آزادانه بیت المال را در کارهای بیهوده استفاده می کنند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در دیدار فرماندهان ارتش در غرب کشور با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: امروز امنیت کشور مرهون جانبازی و فداکاری نیروهای مسلح و مرزداران کشور است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به تبذیر بیت المال به وسیله برخی مسؤولان گفت: برخی افراد در مسؤولیت های مختلف آزادانه بیت المال را در کارهای بیهوده استفاده می کنند.

وی افزود: امروز بسیاری از هزینه های جامعه و بیت المال هدر می رود و این به دلیل نبود تعهد و تخصص در انجام امور جاری کشور است.

امام جمعه همدان ایران را نقطه ثبات در منطه توصیف کرد و گفت: رفتن نیروهای نظامی در مرز ایران و عراق سبب تضعیف داعش و جبهه تکفیر است و امروز ایران سبب آرامش در منطقه است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نباید نسبت به نعمت امنیت بی تفاوت بود، گفت: مرزداران نیروهای از جان گذشته ای هستند که با مجاهدت و از جان گذشتگی امنیت را برای آبادانی و رفاه مردم میسر می کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در پایان گفت: در روایات و آیات قرآن کریم نسبت به مساله امنیت توصیه فراوان شده است و به همان میزان نسبت به مساله قدردانی و قدرشناسی سفارش شده است./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات