۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۱۸۷۶۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مبلغان نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان نقش مؤثر مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا مبلغان بومی استان به صورت مستمر در مکانهای مختلف در حال انجام فعالیت تبلیغی خود با هدف بصیرت بخشی و کاهش آسیب های اجتماعی هستند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مبلغان و روحانیان در حوزه تبیین مسائل اجتماعی در جامعه بیان داشت: هدف از فعالیت این مبلغان آسیب شناسی و مقابله با آثار مخرب این آسیبها است.

وی با اشاره به نقش تبلیغات اسلامی و مبلغان اعزامی در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: فعالیت های این نهاد در جهت ارتقا فرهنگ و اخلاق جامعه و هدایت صحیح آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان ما افزون بر فعالیت در مساجد، پایگاه های اوقات فراغت، مدارس و مراکز دانشگاهی در ادارات و دستگاه های اجرایی نیز فعالیت دارند.

وی در ادامه یادآور شد: در جهت فعالیت اثرگذار و سودمند مبلغان دوره های آموزشی به صورت ویژه برای این قشر برگزار می شود تا توانایی تبلیغی آنان افزایش یابد و شیوه های نوین تبلیغی را فرا گیرند.

حجت الاسلام غلامی افزایش آمار طلاق، فساد، اعتیاد و بی حجابی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که جامعه امروز بیشتر با آنها مواجه می باشد و گفت: فعالیت مبلغان در این زمینه ها در اولویت قرار دارد.

وی با بیان آثار مخرب طلاق بر کانون خانواده ها، تربیت فرزندان و در جامعه ادامه داد: برای جلوگیری از گسترش این آسیبها حضور روحانیان مبلغان در مشاوره های پیش از ازدواج و مشاوره های طلاق مؤثر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی عنوان داشت: حضور مؤثر و به موقع این قشر در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و فعالیت مستمر مبلغان در سایه بصیرت بخشی به آحاد مردم به ویژه نسل جوان جلوی رواج آسیبها را می گیرد./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات